Anonym användare
Motiva 725 corsé *bilder*
Här kommer lite bilder på mina 5 veckors bröst. Har även lagt till fler i mitt galleri.
Mitt högra bröst tycks ha kommit om det västra i läkningsprocess och blir nästan lite orolig nu när jag stirrar mig blind på bilderna och tycker att det sitter avsevärt mycket längre ner än det andra. Dock så är mitt vänstra bröst fortfarande lite svullet sen jag tömde det på vätska för 1v sedan. Har kanske ett samband?
Önskar mer underpol och ska därför börja med att ha bröstbandet igen(efter att ha haft av det i en vecka) och se om det hjälper, hoppas!! Någon som lyckats?
Sortera efter

A-C
Kvinna ·

Dieseldoris
Kvinna ·
Riktigt snygga 👍

madeleinep
Kvinna ·
Så snygga! :D

tyson
Kvinna ·

dashing
Kvinna ·

dashing
Kvinna ·

Anonym användare
Tack vad fin du är! Gick in och kollade bilderna du lagt ut på dina bröst samt läste några av dina inlägg och vad trist att höra att du inte är riktigt nöjd:( gör ont i hjärtat att höra! Dock så tycker jag dem ser ut att ha jättebra förutsättningar till att bli ett par riktiga pangbröst! Dock så hjälper ju inte det om storleken gjort en besviken. Det är kanske en grej du vänjer dig vid dock och lär älska? :)

Anonym användare
Tack för alla fina kommentarer!

A-C
Kvinna ·
Tack vad fin du är! Gick in och kollade bilderna du lagt ut på dina bröst samt läste några av dina inlägg och vad trist att höra att du inte är riktigt nöjd:( gör ont i hjärtat att höra! Dock så tycker jag dem ser ut att ha jättebra förutsättningar till att bli ett par riktiga pangbröst! Dock så hjälper ju inte det om storleken gjort en besviken. Det är kanske en grej du vänjer dig vid dock och lär älska? :)

Anonym användare
Det är verkligen trist om fickan är för liten:( brösten läker ju olika, men det känns som att det borde ha släppt lite nu ändå? Jag håller tummarna för dig att det blir bra!! <3 Lycka till på jobbet!!

Linnea81
Kvinna ·

Rundhunden
Kvinna ·

Louise123
Kvinna ·

Anonym användare
Tack så mycket! Jag tänker att det beror på att min konsultation var via mail första gången, alltså fick jag varken prova ut storleken och min doktor kunde heller inte mäta mig. Så väl när vi träffades på en konsultation i verkligheten så började vi prova 400 och sen 500-600-och till slut så landade vi på 700, såklart blev jag superchockad och nervös men eftersom att jag hellre ville ha för stora än för små så fick det bli så. Var såklart supernervös över att dem skulle bli FÖR stora, men jag vågade chansa och är SÅ glad över det! Jag kan ibland känna men shit, VARFÖR tog jag såhär stora, men sen vet jag om att jag hade ångrat mig mer om dem blivit för små. Och för det mesta tycker jag att dem är perfekta i storleken. Jag tror jag kommer tycka det alltid om dem får trilla ner lite till. Har börjat med bröstbandet igen så hoppas dem vandrar ner litegrann!

Anonym användare
Tack så jättemycket! Det tror jag säkert att dem för. Om man jämför min 1-dagars bild och dina bilder så ser vi ju lika svullna ut runt brösten. Dem får ju mer form när svullnaden lägger sig så tror det kommer bli jättebra! :)

Anonym användare
Tack, vad glad jag blir! Vad hade du för storlek sen innan? Det är ju inte sålängesedan op, det kanske känns bättre efter längre läkning?:)

Louise123
Kvinna ·
Tack, vad glad jag blir! Vad hade du för storlek sen innan? Det är ju inte sålängesedan op, det kanske känns bättre efter längre läkning?:)

Anonym användare
Ah jag förstår, jag håller tummarna för dig!