Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

Motiva 725 corsé *bilder*

Bröstförstoring

Här kommer lite bilder på mina 5 veckors bröst. Har även lagt till fler i mitt galleri.

Mitt högra bröst tycks ha kommit om det västra i läkningsprocess och blir nästan lite orolig nu när jag stirrar mig blind på bilderna och tycker att det sitter avsevärt mycket längre ner än det andra. Dock så är mitt vänstra bröst fortfarande lite svullet sen jag tömde det på vätska för 1v sedan. Har kanske ett samband? 

Önskar mer underpol och ska därför börja med att ha bröstbandet igen(efter att ha haft av det i en vecka) och se om det hjälper, hoppas!! Någon som lyckats? 

18

Sortera efter

A-C

A-C

Kvinna ·

Såååå snygga!!!!!! Åh va jag önskar att jag valt samma strl! Du bär upp dina bröst jättebra! Snygg kropp och snygga bröst!! Grattis!
Gilla
Dieseldoris

Dieseldoris

Kvinna ·

Riktigt snygga 👍

Gilla
madeleinep

madeleinep

Kvinna ·

Så snygga! :D

Gilla
tyson

tyson

Kvinna ·

Super fina! Stora men passar din kropp väldigt bra! :) Kul att se bilder i profil med käder på inne på din profilsida, det uppskattar jag mycket! Velade för någon dag sedan över mitt profilval men när jag fick se dina påklädda bilder på din sida så insåg jag att om jag ska vara realistiskt så är nog extra hög profil lite för stort för mig på min kropp så jag bör nog hålla mig till Hp.
Gilla
dashing

dashing

Kvinna ·

Verkligen skitsnygga! :)
Gilla
dashing

dashing

Kvinna ·

Verkligen skitsnygga! :)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

A-C skrev:
Såååå snygga!!!!!! Åh va jag önskar att jag valt samma strl! Du bär upp dina bröst jättebra! Snygg kropp och snygga bröst!! Grattis!

Tack vad fin du är! Gick in och kollade bilderna du lagt ut på dina bröst samt läste några av dina inlägg och vad trist att höra att du inte är riktigt nöjd:( gör ont i hjärtat att höra! Dock så tycker jag dem ser ut att ha jättebra förutsättningar till att bli ett par riktiga pangbröst! Dock så hjälper ju inte det om storleken gjort en besviken. Det är kanske en grej du vänjer dig vid dock och lär älska? :) 

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Tack för alla fina kommentarer! 

Gilla
A-C

A-C

Kvinna ·

maartinaa skrev:

A-C skrev:

Tack vad fin du är! Gick in och kollade bilderna du lagt ut på dina bröst samt läste några av dina inlägg och vad trist att höra att du inte är riktigt nöjd:( gör ont i hjärtat att höra! Dock så tycker jag dem ser ut att ha jättebra förutsättningar till att bli ett par riktiga pangbröst! Dock så hjälper ju inte det om storleken gjort en besviken. Det är kanske en grej du vänjer dig vid dock och lär älska? :) 

Ja jag hoppas verkligen jag kommer vänja mej, det är så ledsamt att ha lagt så mkt pengar, gått igenom en hemsk smärta och ändå inte vara nöjd:( Har varit många tårar härhemma:(:( Nu har den värsta svullnaden lagt sej och brösten blir bättre och bättre! Men dock tror jag at fickan på högerbröstet är för liten! Det har känts konstigt på det bröstet från början och det sitter högt upp, spänner, muskeln krampar dygnet runt m.m! Får se vad Peter säger i januari såvida det inte blir värre då tar han emot tidigare! Tack för fina ord <3 Ha en toppen dag! Det är mima första arbetsdag sen operationen :S Wish me luck! Kram
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

A-C skrev:
maartinaa skrev:

A-C skrev:

Ja jag hoppas verkligen jag kommer vänja mej, det är så ledsamt att ha lagt så mkt pengar, gått igenom en hemsk smärta och ändå inte vara nöjd:( Har varit många tårar härhemma:(:( Nu har den värsta svullnaden lagt sej och brösten blir bättre och bättre! Men dock tror jag at fickan på högerbröstet är för liten! Det har känts konstigt på det bröstet från början och det sitter högt upp, spänner, muskeln krampar dygnet runt m.m! Får se vad Peter säger i januari såvida det inte blir värre då tar han emot tidigare! Tack för fina ord <3 Ha en toppen dag! Det är mima första arbetsdag sen operationen :S Wish me luck! Kram

Det är verkligen trist om fickan är för liten:( brösten läker ju olika, men det känns som att det borde ha släppt lite nu ändå? Jag håller tummarna för dig att det blir bra!! <3 Lycka till på jobbet!! 

Gilla
Linnea81

Linnea81

Kvinna ·

Hej! Jättefina bröst du har! Får jag bara fråga vad det var som gjorde att du ändrade storlek och "så pass mycket". Jag var på konsultation i fredags och hon tyckte 325cc och jag ändrade till 350cc. När jag var på konsultation för 3år sedan tyckte han minst 400cc och då var det jag som var inställd på 325cc. Jag vill inte ha ett par "bimber" naturliga och inte för stora men samtidigt är jag ganska bred över axlar och rygg men med smal midja.så jag vet it riktigt hur jag ska tänka. Är såklart rädd över att jag ska tycka det är för litet. Var som själv förberedd på 400cc men kanske ska försöka prata med henne om 325cc iaf..
Gilla
Rundhunden

Rundhunden

Kvinna ·

Jättesnygga! Hoppas Mina också läker så fint!
Gilla
Louise123

Louise123

Kvinna ·

Super fina! Önskar att jag tog din stl vi väger ungefär lika mycket och är lika långa. Perfekt tycker jag!
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Linnea81 skrev:
Hej! Jättefina bröst du har! Får jag bara fråga vad det var som gjorde att du ändrade storlek och "så pass mycket". Jag var på konsultation i fredags och hon tyckte 325cc och jag ändrade till 350cc. När jag var på konsultation för 3år sedan tyckte han minst 400cc och då var det jag som var inställd på 325cc. Jag vill inte ha ett par "bimber" naturliga och inte för stora men samtidigt är jag ganska bred över axlar och rygg men med smal midja.så jag vet it riktigt hur jag ska tänka. Är såklart rädd över att jag ska tycka det är för litet. Var som själv förberedd på 400cc men kanske ska försöka prata med henne om 325cc iaf..

Tack så mycket! Jag tänker att det beror på att min konsultation var via mail första gången, alltså fick jag varken prova ut storleken och min doktor kunde heller inte mäta mig. Så väl när vi träffades på en konsultation i verkligheten så började vi prova 400 och sen 500-600-och till slut så landade vi på 700, såklart blev jag superchockad och nervös men eftersom att jag hellre ville ha för stora än för små så fick det bli så. Var såklart supernervös över att dem skulle bli FÖR stora, men jag vågade chansa och är SÅ glad över det! Jag kan ibland känna men shit, VARFÖR tog jag såhär stora, men sen vet jag om att jag hade ångrat mig mer om dem blivit för små. Och för det mesta tycker jag att dem är perfekta i storleken. Jag tror jag kommer tycka det alltid om dem får trilla ner lite till. Har börjat med bröstbandet igen så hoppas dem vandrar ner litegrann! 

Tycker du ska ställa dig frågan över om du hellre önskar lite för stora, än lite för små? Jag tror du kommer komma fram till det bästa för dig! Lycka til! 
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Rundhunden skrev:
Jättesnygga! Hoppas Mina också läker så fint!

Tack så jättemycket! Det tror jag säkert att dem för. Om man jämför min 1-dagars bild och dina bilder så ser vi ju lika svullna ut runt brösten. Dem får ju mer form när svullnaden lägger sig så tror det kommer bli jättebra! :)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Louise123 skrev:
Super fina! Önskar att jag tog din stl vi väger ungefär lika mycket och är lika långa. Perfekt tycker jag!

Tack, vad glad jag blir! Vad hade du för storlek sen innan? Det är ju inte sålängesedan op, det kanske känns bättre efter längre läkning?:)

Gilla
Louise123

Louise123

Kvinna ·

maartinaa skrev:

Louise123 skrev:

Tack, vad glad jag blir! Vad hade du för storlek sen innan? Det är ju inte sålängesedan op, det kanske känns bättre efter längre läkning?:)

Jag hade en liten B, jag hoppas det! 4 veckor idag men känns som de krymper snarare. :) Verkligen super fina!!
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Louise123 skrev:
maartinaa skrev:

Louise123 skrev:

Jag hade en liten B, jag hoppas det! 4 veckor idag men känns som de krymper snarare. :) Verkligen super fina!!

Ah jag förstår, jag håller tummarna för dig!

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem