Anonym användare
14 apr, 2020
Motiva Corsé 1050cc
BröstförstoringHej, Ska lägga in ovan implantat om 3 veckor, jag vill gärna höra från er som har eller ska lägga in samma; hur tänker ni kring storleken? Svårt att hitta kläder? (jag har xs/s i kläder idag), ryggproblem? Jag tränar en hel del (gym) men även löpning, någon som har erfarenhet kring detta?
Sortera efter
Tuss123
Kvinna ·
15 apr, 2020
Anonym användare
15 apr, 2020
Syltan
Kvinna ·
15 apr, 2020
Anonym användare
16 apr, 2020
Syltan
Kvinna ·
16 apr, 2020
Anonym användare
16 apr, 2020
Teddy
Kvinna ·
22 apr, 2020
Anonym användare
22 apr, 2020
Teddy
Kvinna ·
22 apr, 2020
Efter 4 graviditeter och amning så finns det hud så det räcker ? Jag var inne på att komplettera med ett lyft också, men Jörg trodde att implantatet skulle lösa det ?
Anonym användare
23 apr, 2020
gasp
Kvinna ·
24 apr, 2020
Teddy
Kvinna ·
24 apr, 2020
Jag har motivas 1050 , opererade mig juni 2019. Jag är 170 lång och 75kg. Hade 700 allergan innan.
Jag märker absolut en skillnad , dom är lite större och lite mer ivägen ja men för mig är det inget problem för vill man ha stora bröst så får man leva med det:)
Jag tränar på gym , det känns inte konstigt det gick ganska fort faktiskt efter andra op att komma igång igen med träning . De va värre första gången ! Ibland är dom ”ivägen” vid träning ja. Men det är väl en vanesak.
Kläder är lite svårare den här gången , man får helt enkelt välja kläder och material som funkar istället för de man kanske allra helst hade velat ha . Jag gjorde mina hos Tuve Mårtensson reformkliniken. Super nöjd !!
gasp
Kvinna ·
24 apr, 2020
Cecile
Kvinna ·
24 apr, 2020
Teddy
Kvinna ·
24 apr, 2020
Jag gjorde via armhålan båda gångerna , inga problem ! Skulle aldrig vilja skära sönder brösten om det inte är nödvändigt. Mina ärr syns inte alls idag :)
Den dagen dom ska ut är jag förberedd på ett litet lyft och ev mindre implantat då får jag ta de då helt enkelt :)
Anonym användare
24 apr, 2020
gasp
Kvinna ·
24 apr, 2020
Teddy
Kvinna ·
25 apr, 2020
Nej jag har inte haft några problem alls än.
Går man bara till en proffsig kirurg så vet han/hon vad den gör och det spelar ingen roll var man går in :)
Sånna här forum är skit bra ! Jag Har kollat in här regelbundet under åren och inte bara inför min första operation 2012. Men det är många som försvinner bort då allt gått bra för dom och behöver liksom inte rådfråga mer. Så de flesta som är här kanske är nya eller de som har komplikationer . Så glöm inte det :) vi som de gått bra för är väldigt väldigt många men kanske inte syns här så ofta .