Kastanjen
Kvinna ·
Motiva erg 500cc stora?
Ni som har motiva erg 500cc, är ni nöjda med dom? Upplever ni dom stora, till gränsen till för stora? Min kirurg har sagt att jag kan bära det då min bredd är 14,7cm. Men är rädd för att dom ska se stora ut på mig.
Sortera efter

Sneckan70
Kvinna ·

495cc
Kvinna ·

Kastanjen
Kvinna ·

SoLi-3
Kvinna ·

nyfiken1
Kvinna ·
Hejsan :)

Carolajna_80
Kvinna ·

495cc
Kvinna ·

Stephie89
Kvinna ·

Gamermom92
Kvinna ·
Följer. 🙂

Kastanjen
Kvinna ·
Tack för era svar. Det här med att välja storlek är inte lätt. Ska opereras på torsdag och jag känner en nervositet inför just storleken. Vill kunna dölja när jag vill och visa när jag vill. Det är som någon skrev att bredden tar mycket cc. När jag berättade för min vän att det blir nog 500 cc så tyckte hon att det lät stort men jag är mera påläst nu och 500 cc är olika stort på olika modeller av implantat. Har en vän som har bara lagt i 270cc och man skulle kunna tro att hon har lagt i mer men hon har ju mer bröstvävnad än vad jag har. Sedan har jag kollat på massor med bilder på nätet, Alergan typ 20 liknar motiva i put men på vissa ser 500cc jätte stort och på andra inte alls. Nu har jag sagt till mig själv att gå på vad min kirurg råder mig till :)

Jenpen
Kvinna ·

Vikki
Kvinna ·

Lolitamin
Kvinna ·

Lolitamin
Kvinna ·
Tack för svar! Men kan du dölja dina med kläder? Jag väger mer än vad du gör så kanske dom inte kommer se så stora ut på mig. Samtidigt så måste jag tänka på bredden på implantaten, har läst att ju närmare ens egna brösvidd implantatet är desto snyggare kommer dom se ut.

Jenpen
Kvinna ·
Jag har lagt in 575 och 625 mellan profil och min böstvidd är 15 komma nåt. Och dem ser absolut inte för stor ut på mig, men sen så är jag en rejäl kvinna och alltså inte så smal.Dock är jag ju inte tjock heller men rejäl. Så allt beror nog på hur du ser ut i kroppen för övrigt. En sjuksköterska på kliniken jag opades har lagt in 500 runda hög profil tror jag och hon är smal och fin i kroppen så på henne ser dem stora ut. Men dem blir mindre än vad man först trodde upplever jag det som iaf.