Aemc
Kvinna ·
Motiva ergonomics 265 cc
Hej! Finns det någon här med motiva ergonomics 265 cc. Vill ha naturliga bröst, men lagom stora, nöjer mig med c-kupa. Undrar om jag har valt rätt storlek då?
Sortera efter

Tina89
Kvinna ·
Följer...
Gilla

Eva69
Kvinna ·
Jag la in Motiva Ergonomix 275 cc (lägsta projektionen) för tre veckor sedan och är mycket nöjd. Vet inte kup-storlek ännu men hade absolut inte velat ha större bröst. Känns lagom och naturligt.
Gilla

Betsii
Kvinna ·
Ja har lagt in 450cc hög profil å jag har en liten C kupa just nu.
Gilla

Eva69
Kvinna ·
Jag la in Motiva Ergonomix 275 cc (lägsta projektionen) för tre veckor sedan och är mycket nöjd. Vet inte kup-storlek ännu men hade absolut inte velat ha större bröst. Känns lagom och naturligt.
Gilla

Aemc
Kvinna ·
Vad svårt att bestämma sig, jag blev rekommenderad av läkaren storlek 245-310cc utifrån mina mått. När jag testade behån så kändes 245cc redan stora, men tuttarna blir kanske mindre i verkligheten.
Gilla

Denise
Kvinna ·
Jag ska lägga in 265cc :-) jag blev rekommenderad 245cc eller 265cc, men Patrik sa att jag skulle tycka mer om utseendet med 265 när jag är naken så jag litar på det. Jag tyckte oxå 245cc såg stort ut när jag provade, men jag kunde inte ha mindre för då skulle det se ut som en diskus bara sa han. Han sa oxå att det blir en b/c kupa vilket jag vill ha :-)
Gilla

Aemc
Kvinna ·
Eva69 har du bilder? Med kläder på, kan inte se nakna:(
Gilla

Lua31
Kvinna ·
följer. kan inte heller se bilder :(
Gilla