Alexx
Kvinna ·
19 mar, 2018
Motiva ergonomics 340 cc
BröstförstoringNågon annan här som har gjort eller planerar att göra en op med motiva ergonomics i strl kring 340 cc? Tankar om valet? Vad har ni för strl på egen bröstvävnad? Har ni ångrat er? Eller är ni kanske super super nöjda? Berätta om era erfarenheter :)
Sortera efter
Smilen
Kvinna ·
18 mar, 2019
sofiablom
Kvinna ·
18 mar, 2019
Lean
Kvinna ·
18 mar, 2019
La in 300 ergonomix demi, finns bilder på min sida! Är väldigt petite vilket gör att de ser rätt stora ut till mig i typ bh/linne men verkligen diskreta ut i kläder. Ingen som inte vetat om att jsg gjort det har märkt någonting! :-) tycker att de är perfekta till min kropp!
Hej! hur tycker du att operationen blev? Vi nästan exakt samma mått och jag funderar på motiva ergonomix 340 cc demi men nu i efterhand börjar jag fundera på om det blir för stort på mig som är så liten...
Hej!
Vi har ungefär lika mått, jag har 320 ( blev rekommenderad 300 egentligen) och jag tror att jag hade upplevt 340 lite stort..Mina kan se väldigt stora ut nu beroende på vilka tröjor jag har på mig
va inne o tittade på dina bilder nu, och herregud så fina bröst dom ser så naturliga ut. Tror jag ska prata med min kirurg och säga att jag vill ha mindre.. vilken storlek har du i bh nu när brösten är läkta?
Goldenmoonlight
Kvinna ·
26 mar, 2019
Jag ska eventuellt också lägga in Motiva ergonomix, är dock inte säker på storlek. Men har läst mig till att dessa implantat ska vara rätt så naturtrogna. Ska boka tid för konsultation på Victoriakliniken:)
Almas
Kvinna ·
07 sep, 2019
Colazero
Kvinna ·
08 sep, 2019
Jag har satt in 340cc och är så obeskrivligt nöjd! Jag hade verkligen 0 bröst innan + att jag hade (har fortfarande) rätt så utstående revben, så brösten försvann liksom. Innan operationen grubblade jag hela dagar och nätter om 340cc skulle bli för stort, och funderade på att gå ner lite i storlek. Idag är jag sååå glad att jag inte valde att välja ett mindre implantat, för dessa passar verkligen perfekt och det blev exakt som jag tänkt mig och idag har jag ett par proportionerliga och sjukt snygga tuttar!
Lycka till med allt och stor kram!
Colazero
Kvinna ·
08 sep, 2019
Kan inte bestämma mig 340cc demi eller 355cc full.. kanske inte är so stor skillnad egentligen. Ni som har 355cc full är det lagom? Vill ha fylligt men inte för stora och naturligt utseende.
Soline
Kvinna ·
08 sep, 2019
CJ1
Kvinna ·
11 sep, 2019
Jag ska lägga in motiva ergonomix full 400cc den 19e, är 172 lång och väger ca 57kg. Är rädd att de inte kommer bli som jag önskar, vill ha naturlig byst men ganska stora. Har idag 75a och önskar d eller e kupa.
Almas
Kvinna ·
11 sep, 2019
Veritatis
Kvinna ·
11 sep, 2019
Almas
Kvinna ·
11 sep, 2019
Veritatis
Kvinna ·
11 sep, 2019
Kan inte se bilder än, hur kommer man in på galleri då? Ny här?
Bollen01
Kvinna ·
25 dec, 2020
Jenny8203
Kvinna ·
25 dec, 2020
fanzyfanz
Kvinna ·
08 sep, 2021
Mariaeva
Kvinna ·
08 sep, 2021
Frmain
Kvinna ·
09 sep, 2021
Lirimyto
Kvinna ·
14 sep, 2021
Jenny8203
Kvinna ·
02 okt, 2021
Hej!
Vi har ungefär lika mått, jag har 320 ( blev rekommenderad 300 egentligen) och jag tror att jag hade upplevt 340 lite stort..Mina kan se väldigt stora ut nu beroende på vilka tröjor jag har på mig