Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
PrinsessanLinnéa

PrinsessanLinnéa

Kvinna ·

Motiva ergonomix 180-220cc?

Bröstförstoring

Hej allihopa! Jag undrar om det någon smal person som lagt in motiva ergonomix ca 180-220 cc, alltså typ de minsta som finns. Vad fick ni för kupe efteråt, är ni nöjda med resultatet och tycker ni det ser äkta ut? Är rätt benig och blev skrämd av en bild där de fortfarande såg ut som två apelsinhalvor efter 7 veckor (vill ju ha naturligt resultat ingen Viktoria Beckham). Hur ser de ut efter 2 veckor jämfört med 8 mån? Puss och kram!

12

Sortera efter

Oslo1

Oslo1

Kvinna ·

Jeg har lagt inn Motiva mini 245 cc under muskelen. Du finner bilde på min profil
Gilla
Benedicte

Benedicte

Kvinna ·

Hej! Du kommer förhoppningsvis snart att kunna se mitt resultat! På torsdag ska jag lägga in just 180cc Motiva Ergonomix mini. Jag är 167 o väger ca 54 kilo. Jag lovar att lägga upp före- -och efterbilder!
Gilla
Maj95

Maj95

Kvinna ·

Opererades för lite drygt 2.5 veckor sedan och valde motiva ergonomix mini 220cc. Jag är 164 och väger 53 kg. Ser att du inte är silvermedlem ännu så jag lägger upp uppdaterade klädda bilder så du får se.
Gilla
PrinsessanLinnéa

PrinsessanLinnéa

Kvinna ·

@Maj95, de blev ju jättefina! Kommer säkert bli kanon när svullnaden har gått ner också. Vad gulligt av dig att lägga upp bilder även jag kan titta på:) En fråga, du skriver i kommentaren att du lagt in ergonomix, men i hela beskrivningen som verkar ifyllt under bilden står det runda implantat på flera ställen. Vad innebär det eller har det blivit något knas med just det bara?
Gilla
Elin.F

Elin.F

Kvinna ·

Följer tråden så att jag kan kika på allas resultat när jag blivit silvermedlem. Är också rätt benig och vill ha en liten förstoring med ett naturligt resultat. PrinsessanLinnéa, hur går dina tankar? Ser att du har en op inplanerad. Hur tänket du kring val av implantat och stolek?
Gilla
Maj95

Maj95

Kvinna ·

PrinsessanLinnéa skrev:

@Maj95, de blev ju jättefina! Kommer säkert bli kanon när svullnaden har gått ner också.
Vad gulligt av dig att lägga upp bilder även jag kan titta på:)
En fråga, du skriver i kommentaren att du lagt in ergonomix, men i hela beskrivningen som verkar ifyllt under bilden står det runda implantat på flera ställen. Vad innebär det eller har det blivit något knas med just det bara?

Tack så mycket! nu ha det går ytterligare några veckor sedan bilden och allt blir bara bättre och bättre!! Ergonomix är i grund och botten runda. Om man skulle lägga implantatet platt på ett bord så är dom runda men om du vänder upp dom i stående läge så blir dom droppformade. Till skillnad från anatomiska implantat som även i liggande läge är droppformade.
Gilla
Benedicte

Benedicte

Kvinna ·

Hej! Jag är en av de minsta här! Kika gärna på mina bilder om du vill. Jag har 180cc Ergonomix mini under muskel, snitt i armhålan. Är 167cm o väger 54 kilo. Innan op hade jag en 70AA, nu efter op har jag 70D i läkningsbh:n, men kommer troligen landa på en 70C. Jag är supernöjd så långt! :-)
Gilla
Cerasifera

Cerasifera

Kvinna ·

Samma funderingar här, hur ska man kunna bestämma sig bland alla alternativ, puh Vill också fortfarande ha små bröst. Tänk om man lägger in och brösten fortfarande känns små, alla säger ju att om man tvekar så ta storleken större men jag är mer rädd att det går på andra hållet...
Gilla
PrinsessanLinnéa

PrinsessanLinnéa

Kvinna ·

Cerasifera, Tycker ristestet (ris i nylonstrumpa i sportbh) funkar jättebra faktiskt. La ju i 220cc och tyckte att det stämde rätt bra. Testa dig fram i flera dagar/veckor vad som känns bäst. Prova dem i olika kläder och hur det känns att gå omkring med dem ett längre tag. Var skiträdd både före och efter op att jag valt för stora, men sen gick svullnaden ner och jag började se någon form av slutresultat, så det känns bättre. Ökade ca 15cc på operationsdagen och ångrar inte det. Alla säger att man ska gå upp typ 50cc, men viktigare tycker jag är att prova sig fram med ristestet en längre tid. Lycka till!
Gilla
Boobisan

Boobisan

Kvinna ·

Hej :) Jag ska göra snart, 185 cc ergonmix. Är smal och nätt, lite fundersam på om jag väljer rätt storlek. Har du gjort än?
Gilla
Boobisan

Boobisan

Kvinna ·

Hej :) Du har inte möjligtvis någon klädd bild du kan visa? Jag ska göra 185 cc ergonmix mini :) 163 lång och 47 kg. Nyfiken på hur resultatet kan se ut.
Gilla
PrinsessanLinnéa

PrinsessanLinnéa

Kvinna ·

Elin F. Jag opererade mig 18 dec som planerat. Allt gick bra och både armhåleärr och bröst har läkt fint. Dock lite orolig över ration på över/underpol. De har mjuknat bra, varit hos ssk som säger att jag inte behöver bröstband, men efter 3 mån var jag fortfarande typ 70%över 30%underpol, (vill ju ha typ tvärtom för naturligt resultat), så det är var jag går och oroar mig för just nu.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem