Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Äpplet93

Äpplet93

Kvinna ·

Motiva Ergonomix 360/380 6 veckor bilder*

Bröstförstoring

6 veckor nudå. Känns inte som att dom utvecklas så mycket mer. Ska gå utan bh så mycket som möjligt men sover fortfarande med enbart bröstband. Väntar fortfarande på att känseln ska komma tillbaka. Obehagligt att inte känns något runt bröstpartiet :/

14

Sortera efter

Vonkan

Vonkan

Kvinna ·

Grymt snygga bröst gumman stort grattis kram kram
Gilla
Elmavi

Elmavi

Kvinna ·

Skitsnygga! Tycker det är kul att se dina bilder för vi verkar ha ungefär likadan kroppsrörelser, våra bröst är ungefär lika gamla och samma implantat, profil och storlek. Ska ladda upp på mina någondag. Försökte förut men bilden hamnade bara upp och ned :( mina ser rundare ut än dina. Undrar hur det kommer sig?!
Gilla
Elmavi

Elmavi

Kvinna ·

Kroppsbyggnad skulle det naturligtvis stå haha
Gilla
Elmavi

Elmavi

Kvinna ·

Och en annan rolig sak jag precis såg, vi var på konsultation hos Patrik höijer samma dag! Haha sorry om jag kapade tråden!
Gilla
Scarletta

Scarletta

Kvinna ·

Åh nej :( vet du om du kommer få tillbaka känseln? Vad säger Johan?

Gilla
Peekaboo

Peekaboo

Kvinna ·

Tycker de ser jättefina ut! Är det ngt annat än känseln du inte är nöjd med? Varför har du t ex fortfarande bröstband? De ser ju ut att ha sjunkit ned dit de ska!
Gilla
Cecilia91

Cecilia91

Kvinna ·

Äpplet93 skrev:
6 veckor nudå. Känns inte som att dom utvecklas så mycket mer. Ska gå utan bh så mycket som möjligt men sover fortfarande med enbart bröstband. Väntar fortfarande på att känseln ska komma tillbaka. Obehagligt att inte känns något runt bröstpartiet :/

Ser fint ut :) hur länge tog det för dig innan du kunde lyfta osv efter operationen? Ska också lägga in samma strl motiva 30e! Super nervös :D

Gilla
Elmavi

Elmavi

Kvinna ·

Cecilia91 skrev:

Äpplet93 skrev:

Ser fint ut :) hur länge tog det för dig innan du kunde lyfta osv efter operationen? Ska också lägga in samma strl motiva 30e! Super nervös :D

Du vet om att du inte kommer landa på en b kupa med den storleken va? Jag har i princip samma och samma implantat och har 70E nu :-)
Gilla
Nineties-Kid

Nineties-Kid

Kvinna ·

Jättefin form ju! :)
Gilla
Äpplet93

Äpplet93

Kvinna ·

Elmavi skrev:
Skitsnygga! Tycker det är kul att se dina bilder för vi verkar ha ungefär likadan kroppsrörelser, våra bröst är ungefär lika gamla och samma implantat, profil och storlek. Ska ladda upp på mina någondag. Försökte förut men bilden hamnade bara upp och ned :( mina ser rundare ut än dina. Undrar hur det kommer sig?!
Tack! :) ja det kanske vi har, känner dock att jag gått upp jättemycket i vikt när jag inte fått träna. Har märkt att ena bröstet är lite lite kantigt och man känner av en svag "rippling" om man drar längs med bröstet .. :/ fast det enda som syns är att det är lite lite mer kantigt i själva klyftan om man säger så, vet du om man kan göra något åt det? Jag kanske hade mer cc innan? Vad hade du? Har du haft bröstband och så länge? Hade mitt i typ 5 veckor. Sen sover jag med det för att jag ville ha ner dem ytterligare litegrann. Men det var upp till mig sa Johan. Dagtid går jag utan eller med en bh som knappt lyfter dom :)
Gilla
Äpplet93

Äpplet93

Kvinna ·

Eftersom jag bor själv så måste jag lyfta mycket... Undvek det första veckan och bär inte runt på en soffa om man säger så, men det är svårt att Undvika att lyfta. Angående storlek, har 75e men dom känns inte så stora. Använder dock inte push up då jag inte vill att brösten ska se monsterstora ut i tajta kläder osv, :)
Gilla
Äpplet93

Äpplet93

Kvinna ·

Scarletta skrev:

Åh nej :( vet du om du kommer få tillbaka känseln? Vad säger Johan?

Att dom flesta brukar få tillbaka känseln men att det kan ta upp till 6 månader ... :/ läskigt att inte känns något...
Gilla
Elmavi

Elmavi

Kvinna ·

Äpplet93 skrev:
Elmavi skrev:
Tack! :) ja det kanske vi har, känner dock att jag gått upp jättemycket i vikt när jag inte fått träna. Har märkt att ena bröstet är lite lite kantigt och man känner av en svag "rippling" om man drar längs med bröstet .. :/ fast det enda som syns är att det är lite lite mer kantigt i själva klyftan om man säger så, vet du om man kan göra något åt det? Jag kanske hade mer cc innan? Vad hade du? Har du haft bröstband och så länge? Hade mitt i typ 5 veckor. Sen sover jag med det för att jag ville ha ner dem ytterligare litegrann. Men det var upp till mig sa Johan. Dagtid går jag utan eller med en bh som knappt lyfter dom :)
Ja visst har man gått upp lite i vikt, dock är det bättre än precis efter när man käkade starka mediciner. Längtar tills jag kan komma igång med träningen som vanligt igen. Men det lär dröja, brukar mestadels springa som träning. Vet ej riktigt hur många cc jag hade men jag var inte helt platt. Hade oftast 75b i strl förut. Jag hade aldrig bröstband blev inte rekommenderad det har haft läk bh + sport bh och varvat med. Vet inte hur det är med kantigheten som du beskriver. Jag känner själv inget sådant. Men jag tror nog att det mesta rättar till sig allt eftersom. Vi är ju båda inne i en läkprocess fortfarande :-)
Gilla
Cecilia91

Cecilia91

Kvinna ·

Elmavi skrev:
Cecilia91 skrev:

Äpplet93 skrev:

Du vet om att du inte kommer landa på en b kupa med den storleken va? Jag har i princip samma och samma implantat och har 70E nu :-)

Läste ju fel xD kmr lägga in 285cc :)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem