Äpplet93
Kvinna ·
Motiva Ergonomix 360cc /380cc 2 dagar bild*
Har gått två dagar sen jag gjorde min förstoring... Börjar tvivla på om jag verkligen skulle gjort detta då de ser ut som "hej kom och hjälp mig" rent ut sagt...stenhårda och stora är dom också :(:(:(
Sortera efter

mmmjo
Kvinna ·

Clare
Kvinna ·

hej87
Kvinna ·
Hej, nu har inte jag gjort min op ännu men har vänner och bekanta som har opererat sig plus att jag läst väldigt mycket här på forumet också :)
Det är nog rätt normalt att dom inte är speciellt "snygga" det första veckorna/månaderna, dom är ju långt i från färdiga och lååångt ifrån sitt slutliga resultat efter bara två dagar. Men förstår att man nojar sig då det inte ser ut som man hade tänkt sig.
Svullnaden är väl som värst nu också till en början så du får nog bara ha lite is i magen :) Man ska väl räkna med att dom förändras ända upp till 6 månader i bland kan det ta t om upp till ett år innan dom är "klara".. Det kommer nog bli super bra det där bara dom får sjunka lite.
Och om det är till någon tröst så tycker jag inte att dina ser hemska ut! :)

Smulans81
Kvinna ·

MillionVoices
Kvinna ·

carrotcake
Kvinna ·
Verkligen grymt fina :) o efter bara 2 dagar, de kommer bli så mycket mjukare och finare. Håll ut :)

Äpplet93
Kvinna ·

Ximena
Kvinna ·

Elmavi
Kvinna ·

Äpplet93
Kvinna ·

Elmavi
Kvinna ·

Blondabelles
Kvinna ·

Anonym användare
Fina! De kommer minska i storlek i och med att svullnaden går ner och de kommer att bli mjukare. Det gäller bara att ha tålamod 🙂

tuttar1992
Kvinna ·
Men gud, jätte fina ju... och bara två dagar gamla :)

Anonym användare
Det ser ju superbra ut, särskilt med tanke på att det bara gått 2 dagar sedan op! Den 2/9 blir det Motiva Ergonomix för mig. Du har mp va? Varför valde du detta framför hp? (velar!)
Iaf, snygga och kommer bli snyggare! :D