Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
bustashot

bustashot

Kvinna ·

Motiva ergonomix 450cc HP

Bröstförstoring

Hej! Jag har nu varit på konsultation hos Peter Cosmo på citadell och jag var inställd på att jag skulle ta Motiva runda 510 eller 550cc men när jag provade Motiva ergonomix 510cc i UHP så kändes de för tuttigt. Tillslut blev det Motiva ergonomix 450cc i HP, Jag hade bra förutsättning, 150cc i egen bröstvävnad och symmetriska bröst. Nu till min fråga! Ni som gjort bröstförstoring med Motiva ergonomix, hur känns era? Hur mycket la ni in? Jag har läst här att vissa blivit rekommenderade att inte välja ergonomix och man ska ha mer än 400cc, så blir lite orolig? Blir det lite överpool i vart fall? Rädd för att de blir för platta upptill? Peter sa att jag inte behöver oroa mig så jag antar att jag inte behöver göra det men tankarna går ju ändå. Men har ni bild på era ergonomix så visa gärna!

11

Sortera efter

miss molly

miss molly

Kvinna ·

Jag bytte bort mina ergonomix 400cc mot round 500cc för 3 dagar sedan. Jag hatade ergonomixen. Jag upplevde de som jag hade två säckar i brösten utan ovanpol. Än så länge känns dom nya bättre och jag har mer fyllnad upptill. Allt handlar nog om vilka förutsättningar man har och vad man önskar för resultat.men för mig var ergonomixen alldeles för mjuka.
Gilla
bustashot

bustashot

Kvinna ·

Miss molly: Ja okej! Jag är ju ute efter naturligt resultat och jag frågade sa till min kirurg att jag va orolig att ovanpolen skulle bli för platt men han sa att jag inte behövde oroa mig. Vilken profil hade du när du hade med dina ergonomix?
Gilla
miss molly

miss molly

Kvinna ·

Jag hade hög profil.
Gilla
bustashot

bustashot

Kvinna ·

Miss molly: Ja okej! Ahh jag hoppas jag kommer bli nöjd asså...
Gilla
lekmeddockan

lekmeddockan

Kvinna ·

Jag har motiva ergonomix 510 cc corse. Upplever de inte som för platta upptill. Men å andra sidan tycker jag att det är snyggast med större underpol oså.. Det är nog en smaksak :)
Gilla
Glimma

Glimma

Kvinna ·

Jag har Motiva 450 hp och är nöjd men det beror ju på vilket slutresultat du önskar. Jag har inte riktigt fått den skidbacke jag hoppades på men hoppas fortfarande att det kommer med tiden så jag väl något mer överpol än jag önskade kanske.
Gilla
bustashot

bustashot

Kvinna ·

Gimma; Är det Motiva ergonomix du har eller round? =)
Gilla
Glimma

Glimma

Kvinna ·

Ergonomix!
Gilla
Lillafrur

Lillafrur

Kvinna ·

Jag har Motiva ergonomix 450 HP och är hittills mer än nöjd. Fin skidbacke och lagom placering. Men de är ju inte färdiga på ett bra tag så man vet ju aldrig. 11 dgr sedan op!
Gilla
bustashot

bustashot

Kvinna ·

Okej men gud va nice! Har du några bilder Lillafrur? Hade varit kul att se då jag också ska opa mig hos peter, samma placering och cc som du. Vad har du för bröstbredd?
Gilla
Lillafrur

Lillafrur

Kvinna ·

Ja, jag har bilder. Prova att söka Motiva och collagebild så tror jag de ska komma upp en :) Lycka till!! :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem