Jenpen
Kvinna ·
Motiva ergonomix 550 vs 590 cc
Hej! Jag har 425 CC mentor high profile som jag satt in hos Örjan på proforma för va 6 år sedan. Jag har varit väldigt nöjd men har sedan op känt ”jag borde gjort lite större”, som jag förstått att väldigt många känner. Hur som haver byter jag implantat i april och var idag på konsultation hos Örjan. Vi kom fram till att Ergonomix corse (motiva) är det bästa alternativet för mig. Då jag upplever att mina 425 är för små, och att jag inte får den härliga klyftan jag vill ha med en vanlig triangelbikini (vill ej behöva ha bombshell/pushup/bygellbh) Jag ville behålla min bredd och det gör jag med 590 cc, men jag får ca 1.1 cm mer put. Med 550 cc får jag 0,25 cm mindre bredd, och 9 mm mer put. Men huvudsaken med motiva ergonomix corse är att de är mer fyllda och har mer volym än mentor. Jag kan även konstatera att mina mentor coh 1 high profile blev lika droppiga när jag höll dom mot ergonomix! Se gärna min profilbild för att se mitt dröm resultat. Min fråga är nu, tror ni att det är för stort steg att gå från 425 till 590 (med tanke på måtten jag angett). Tusen tacksam för svar! Och i synnerhet av någon som gjort liknande val vad gäller motiva ergonomix corse =)
Sortera efter

Mufflon
Kvinna ·

Jenpen
Kvinna ·

Syltan
Kvinna ·

Sella
Kvinna ·

Lolitamin
Kvinna ·

Jenpen
Kvinna ·

Lolitamin
Kvinna ·
Tack snälla ni för hjälp!
Och angående ergonomix (stora implantat) så hoppas jag verkligen inte att de blir som en säck potatis..
Men jag ska fråga Örjan angående det!
Men som jag förstått det håller motiva ergonomix sin form bra, mina Mentor coh har tappat formen lite grann tycker jag.

Jenpen
Kvinna ·

Mufflon
Kvinna ·

Pilllis
Kvinna ·

Jenpen
Kvinna ·

Jenpen
Kvinna ·

majabaja100
Kvinna ·
Hej! Blev det någon ändring? Jag ska själv opereras och väljer mellan 500 eller 650 ergnomix också!