Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
ergonomix73 profilbild

ergonomix73

Kvinna ·

28 maj, 2018

Motiva Ergonomix mini 160/180cc

Andra bröstoperationer

Hej, Jag planerar också en bröstförstoring med Motiva Ergonomix mini med 160cc / 170cc. (Jag är bara 1m48). Bröstbasen är 1 cm större än implantatbasen. Jag kämpar för att hitta bilder på 160 / 180cc. Kan någon med Motiva Ergonomix 160/180 CC visa mig sina bilder? Tack

7

Sortera efter

fialottaa

Kvinna ·

31 maj, 2018

Oj visste inte ens att det fanns så små :-) Har du helt platta idag?
Gilla

ergonomix73

Kvinna ·

02 jun, 2018

Motiva ergonomiximplantat är perfekt för ett mini-boobjobb. Jag vill inte öka min bröststorlek (bara en kopp) men mer att få lite fullhet i mitt bröst. Jag får operationen nästa måndag med 160CC Motiva Ergonomix (gel ultima)
Gilla

fialottaa

Kvinna ·

04 jun, 2018

ergonomix73 skrev:

Motiva ergonomiximplantat är perfekt för ett mini-boobjobb.

Jag vill inte öka min bröststorlek (bara en kopp) men mer att få lite fullhet i mitt bröst.

Jag får operationen nästa måndag med 160CC Motiva Ergonomix (gel ultima)

Jag förstår! Vore kul att se en bild på bröst med mindre implantat :-)
Gilla

ergonomix73

Kvinna ·

05 jun, 2018

Jag lade till bild (en dag efter operation) Vald Motiva Ergonomix 160cc mini (låg profil). Mycket nöjd med resultaten
Gilla

fatty

Kvinna ·

05 jun, 2018

Ser fina och naturliga ut. Jag ska göra 240cc och efter att ha sett dina bilder tror jag det blir en bra stl. Var orolig att det skulle bli för litet men det blev ändå stor skillnad på dig men mindre inplantat.
Gilla

ergonomix73

Kvinna ·

06 jun, 2018

160cc var proportionell mot min storlek (148cm / 38kg). 240cc ska motsvara en koppstorlek för någon större. Men kom ihåg det: 1-det är svullnad efter operationen vilket gör att bröstet ser större ut 2- bröstimplantaten kommer att "släppa och fluffa" under några månader (kan ta sex månader). Efter kommer bröstet sitta lägre och se mer naturligt ut. Så vad du ser är inte det slutliga resultatet!
Gilla

Anna97

Kvinna ·

19 jun, 2019

ergonomix73 skrev:

160cc var proportionell mot min storlek (148cm / 38kg).

240cc ska motsvara en koppstorlek för någon större.

Men kom ihåg det:
1-det är svullnad efter operationen vilket gör att bröstet ser större ut
2- bröstimplantaten kommer att "släppa och fluffa" under några månader (kan ta sex månader). Efter kommer bröstet sitta lägre och se mer naturligt ut.

Så vad du ser är inte det slutliga resultatet!

Kom du upp en bh storlek?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem