Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
LL84 profilbild

LL84

Kvinna ·

06 mar, 2018

Motiva ergonomix mini (160CC -200CC

Bröstförstoring

Hej! Ska göra en bröstförstoring i mars. Motiva ergonomix mini 160CC eller 180CC) Har 75B innan, typ. Någon som har liknande och bilder? Vill så gärna se bilder på små, Motiva ergonomix mini!! Tack!!

43

Sortera efter

CEH

Kvinna ·

06 mar, 2018

Medlemmen Aifo har 140cc, vet dock inte vilken typ av implantat hon valde.
Gilla

LL84

Kvinna ·

06 mar, 2018

Tack, kan tyvärr inte se bilderna? Var letar jag dem? Kan det vara för att jag är bronsmedlem och aifo silvermedaljen?
Gilla

Fiapia

Kvinna ·

06 mar, 2018

När du blir silvermedlem får du gärna kolla mina minisar. Dom är 2 veckor idag och jag är än så länge jättenöjd med mitt val på 360cc :)
Gilla

R88

Kvinna ·

06 mar, 2018

Följer! Vill oxå gärna se små bröstförstoringar.
Gilla

LL84

Kvinna ·

07 mar, 2018

Fiapia skrev:

När du blir silvermedlem får du gärna kolla mina minisar. Dom är 2 veckor idag och jag är än så länge jättenöjd med mitt val på 360cc :)

Tack, det gör jag gärna!
Gilla

LL84

Kvinna ·

07 mar, 2018

R88 skrev:

Följer! Vill oxå gärna se små bröstförstoringar.

Ja det är så synd att det finns så lite av sådana bilder. Det verkar finnas ett intresse för det iaf :-) Aifo verkar ha men behöver bli silvermedlem först.
Gilla

R88

Kvinna ·

08 mar, 2018

Blev precis silvermedlem och det hjälper mig verkligen i mitt val!
Gilla

LL84

Kvinna ·

09 mar, 2018

Fiapia skrev:

Superfint resultat!! Verkligen!!! Jag förstår att du är mycket nöjd:)
Gilla

En.vacker.dag

Kvinna ·

09 mar, 2018

Jag opererades i onsdags med motiva 360 mini. Det var det minsta jag kunde få eftersom jag har 13 cm bröstbredd. Jag är väldigt nöjd även om det känns lite som dom blev lite för stora, men mycket av den uppstoppade känslan är ju svullnaden som lurar ...
Gilla

Värmlanddusköna

Kvinna ·

09 mar, 2018

Hej Jag har 245 cc Motiva rund låg profil. 10 mån sedan nu.. oj va tiden går fort :)
Gilla

Alice82

Kvinna ·

09 mar, 2018

Åh vad skönt att höra av vi är flera som vill ha små fasta bröst. Som ovanstående skriver så är det inte så lätt att hitta bilder på det eftersom det som exponeras mest är stora bröst med lite fejkad lock. Och alla gillar vi ju olika och tur är ju det. Satte in 275cc för tre veckor sedan och det var det minsta kirurgen kunde rekommendera för min kropp. Motivs ergonomic låg profil bakom muskeln för så naturlig lock som möjligt.

är inte heller silvermedlem ännu så kan varken ladda upp eller se bilder här.

Gilla

pinkdasey

Kvinna ·

28 apr, 2018

Är ni nöjda med att ni valde ett litet implantat? Jag fyller själv knappt ut en A-kupa och siktar mot en visuell C -kupa och har jätte svårt att bestämma mig. Har dock inte heller varit på konsultation än, men tänker vänta med det till efter sommaren.
Gilla

Vårlökar

Kvinna ·

28 apr, 2018

Efterfrågar också mer bilder på minisar! :) Har inte hittat så mycket i bronsgalleriet. Hoppas på mer i silvergalleriet... Värmlanddusköna, dina ser jättesnygga ut på din profilbild!
Gilla

Fiapia

Kvinna ·

28 apr, 2018

pinkdasey skrev:

Är ni nöjda med att ni valde ett litet implantat? Jag fyller själv knappt ut en A-kupa och siktar mot en visuell C -kupa och har jätte svårt att bestämma mig. Har dock inte heller varit på konsultation än, men tänker vänta med det till efter sommaren.

Jag är supernöjd. Så glad att jag vågade välja minisar. Gått två månader sedan op och jag känner mig mer kvinnlig och samtidigt känns resultatet väldigt naturligt och ingen som frågar om det.
Gilla

R88

Kvinna ·

29 apr, 2018

Jag la in 245cc anatomiska den 22 mars. Kan tycka att dom är lite små och runda inplantat hade nog passat mig bättre faktiskt...
Gilla

Värmlanddusköna

Kvinna ·

29 apr, 2018

❤️Ååå tack så himla mycket
Gilla

Noma

Kvinna ·

29 apr, 2018

R88, på vilket sätt hade runda varit bättre tänker du? Jag försöker själv komma fram till vad som kan passa bäst för min egen del....
Gilla

Noma

Kvinna ·

29 apr, 2018

Alice82 skrev:

Åh vad skönt att höra av vi är flera som vill ha små fasta bröst. Som ovanstående skriver så är det inte så lätt att hitta bilder på det eftersom det som exponeras mest är stora bröst med lite fejkad lock. Och alla gillar vi ju olika och tur är ju det. Satte in 275cc för tre veckor sedan och det var det minsta kirurgen kunde rekommendera för min kropp. Motivs ergonomic låg profil bakom muskeln för så naturlig lock som möjligt.

är inte heller silvermedlem ännu så kan varken ladda upp eller se bilder här.

Blev det bra bakom muskeln tycker du? Jag är också inne på bakomplacering men har fått för mig att framför skulle ge ett mer naturligt resultat. Jag har dock lite bröstvävnad att utgå ifrån så tror kanske att framför inte funkar på mig...
Gilla

ergonomix73

Kvinna ·

05 jun, 2018

Vald Motiva Ergonomix 160cc mini (låg profil). Mycket nöjd med resultaten Se min bild!!
Gilla

Britt27

Kvinna ·

10 jun, 2018

Aj jag börjar det här alldeles för sent...ska operera mig om 2 veckor och skapade bara mitt konto idag, kommer inte hinna se några bilder alls innan! :S Haha... Jag har tänkt ta 220cc, ska operera mig hos Patrik Höjer på Nordiska Kliniken den 26 juni. Men jag är sååå himla osäker om storleken och om det blir snyggt! Är det någon som orkar dela någon bild med mig privat på hur det blev? Han hade inga bilder att visa mig på konsultationen på såna smala tjejer som jag som ville ha 'natural look'...är bara 46kg, 163cm...
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem