Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Venize profilbild

Venize

Kvinna ·

10 okt, 2019

Motiva Ergonomix mini 170cc-185cc

Bröstförstoring

Hei! Jeg vurderer å legge inn små implantater. Jeg er helt flat i utgangspunktet, atletisk og ønsker kun en liten forstørring som ikke er så godt synlig for alle andre. Har planlagt operasjon i november og tenker å gå for Mortiva ergonomi mini. Har noen erfaring med så små implantater? ☺️

7

Sortera efter

Mrs Lakrits

Kvinna ·

10 okt, 2019

Jämfört med många andra så här jag lagt in lite, 265cc. De ser väldigt propotionerliga ut till min kropp, har ingen bild. Var rädd de skulle vara för stora men känns nästa små nu. Nog fartblind av alla bilder här. En vän opererade in 165cc framför och är väldigt nöjd. Hon ville bara fylla ut lite häng och hon blev nöjd. Lycka till.
Gilla

sw222

Kvinna ·

24 nov, 2019

Jag har precis lagt in Motiva 310cc mini, dock inte runda utan droppformade/Ergonomix. Valde mini då jag tyckte det blev för mycket put med demi. Tränar mycket och vill verkligen inte att de ska vara "i vägen" eller guppa för mycket vid hopp/löpning. Nu är det säkert en vanesak men jag var bara ute efter normala/proportioneliga bröst i förhållande till min kropp, inte stora. Mina är fortfarande svullna så kan inte säga något om slutresultat men det känns som jag gjort rätt väl ? Nu syns det att jag har bröst under tröjan men fortfarande så ingen lägger märke till det. Träffade mitt ex (som jag har barn med) för första gången efter operationen idag och han sa då inget ?‍♀️? Uppdatera gärna vad du till slut valde ? Lycka till! ✨
Gilla

Matutta

Kvinna ·

29 nov, 2019

Jag har ingen erfarenhet egentligen men jag själv ska operera in 165 cc nu på tisdag. Vill verkligen inte ha stora bröst utan mer fylla ut dem. Jag kan uppdatera efteråt om hur det blev!
Gilla

Snorkfrøken3

Kvinna ·

09 jul, 2020

Jeg vurderer selv å legge inn Motiva Ergonomix mini 185cc. Er veldig aktiv både med ridning og trening :) Ønsker små nette bryster. Dere som har 165cc-200cc med ingen bryster fra før, har dere vært fornøyd
Gilla

Ärtan2020

Kvinna ·

09 jul, 2020

Jag är också ganska atletisk och lade in 255, droppformade. Mina är typ helt dolda under tröjan, kan ha djup urringning utan att det egentligen syns men det är klart en skillnad naken haha :). Tycker aldrig de är i vägen och känns fortfarande som små bröst :)
Gilla

Snorkfrøken3

Kvinna ·

09 jul, 2020

Sånn vil jeg ha det også! Ikke så synlig med klær, men veldig synlig naken ;)
Gilla

Adi95

Kvinna ·

27 aug, 2020

Ärtan2020 skrev:

Jag är också ganska atletisk och lade in 255, droppformade. Mina är typ helt dolda under tröjan, kan ha djup urringning utan att det egentligen syns men det är klart en skillnad naken haha :). Tycker aldrig de är i vägen och känns fortfarande som små bröst :)

Jag funderar också över de implantat som du har (blev rekommenderad av Paolo). Stod du och valde mellan olika storlekar eller kändes 255 bra direkt? Jag velar nämligen mellan en mindre volym (220). Diskuterade ni implantatet Polytech mesma något? Inte så många som har det här känns det som!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem