Jojja
Kvinna ·
16 jul, 2015
Motiva Matrix Round 725 & 825
Jag blir snart tokig på mig själv.. Har varit medlem i några år och en flitig besökare sedan dess (även om jag inte alltid skrivit så mycket). Jag har läst flera trådar om alla som velar mellan storlekar, jag har själv varit där en kort period, inför min första operation så gick det alldeles för snabbt med valet av implantat, klinik, kirurg mm. Därför fick jag inte det resultat som jag innerst inne hade önskat.. Nu är det dags igen och den här gången har jag sökt genom land och rike för att tillslut hitta en kirurg som jag tror på. 120 mil enkelväg hemifrån! Den här gången tänker jag inte heller oroa mig för vad omgivningen tycker och tänker. (Min mor är en separat historia, hon kommer att få frispel) Jag har en låg fettprocent och tränar väldigt mycket. (Just nu är den alldeles för låg, "ofrivillig diet") jag önskar stora bröst, min referens kan väl vara att idag känner jag mig nästintill lika platt som innan operationen, och jag tycker inte att lite kanter skadar (gillar kroppar med konturer) ;-) I början valde jag mellan tre storlekar men Johan tyckte direkt att den minsta kunde jag välja bort utefter vad jag försökt förklara vad jag vill ha. Så idag väljer jag mellan 725 och 825 cc. Och jag vet att det säkert inte kommer vara någon större skillnad mellan dem. De som skiljer dem åt är att futtiga 5mm i bredd och 3mm i put(!) samtidigt som jag tycker att 825 LÅTER brutalt stort. Jag har kikat på bilder här på POF på ni tjejer som är 175+ men tycker att det är så himla svårt att förutse ett framtida resultat, det är inte så många som lagt upp bilder med ungefär mina mått och val av implantat. Jag har kikat in på EeM och tycker inte att hennes 800 ser brutalt stora ut. Så jag hade nästan bestämt mig för de större tills min killkompis försökte väcka mig ur min storleksblindhet och påpeka att det ÄR väldigt stort. Jag blir tokig! Kände att jag behövde få skriva av mig om ni ursäktar.. :) Hur gör ni när ni ska välja storlek? Hur lyckas ni bestämma er? :) xoxo
Sortera efter

vivaloca
Kvinna ·
26 jul, 2015

vivaloca
Kvinna ·
26 jul, 2015
Förstår att det är jobbigt att redan ha implantat o inte kunna testa storlekar!! Dock är det svårt att tänka sig hur det kommer bli när de väl är i kroppen även om man testar med implantat o ristest hemma.. man får en uppfattning men jag tror det ser lite större ut än vad det egentligen kommer se ut sen men vet inte..

Jojja
Kvinna ·
27 jul, 2015

elida
Kvinna ·
16 jan, 2016

blomman_77
Kvinna ·
14 maj, 2016
Hej hej
Är helt ny på sidan och letar för fullt då detta är en djungel, puh!
Funderar på att lägga in ca 700- 800cc har ammat 4 barn och känner att jag har lite väl mycket hud över :)
Hur tycker du att din operation gått? Är du nöjd med val av storlek?
Kramelikram

blomman_77
Kvinna ·
14 maj, 2016
Hej hej
Funderar på att lägga in ca 700- 800cc har ammat 4 barn och känner att jag har lite väl mycket hud över :)
Kramelikram

blomman_77
Kvinna ·
14 maj, 2016
Hej hej
Kramelikram
Ah spännande! DU får lägga upp bilder sen =) Ja den 8 december, men velar ju väldigt mycket, ska försöka få en ny konsultation efter sommaren. Helst hade jag velat ha op i november, men fanns inga tidigare, plus så har jag ju inte lyckats bestämma mig ang storlek
Jag har 15.5 enligt Johan men när jag mätte hemma fick jag det till 14 på det mindre bröstet o 15 på det stora. Motiva finns ju i max 15 cm bredd o egentligen vill jag inte ha smalare implantat än bröstbredd pga redan stort mellanrum mellan brösten, men i så fall måste jag upp till 775 tror jag i Full och det blir nog lite för mycket .. Vad har du i bröstbredd?