Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Holly12

Holly12

Kvinna ·

Motiva round 355 full eller 375 full

Bröstförstoring

Hej! Har operation inbokad i slutet av mars hos Patrik Höijer på NK men velar mellan två storlekar, 355 full eller 375 full. Jag vill inte välja 355 full och känna att jag hade kunnat ta en storlek större eller känna att det blev lite för små. Å andra sidan vill jag inte få en alltför stor byst i relation till min kropp (är petite) och att det ska vara en uppenbar "fake-look". Under min första konsultation med Patrik rekomendera han 375 men ändrade sig under min 2a konsultation då jag var tveksam till att få en alltför stor byst. Tror dock att Patrik kanske blir lite "storleksblind" då de flesta jag har sett lägger in 400cc + vid operation med honom. Min pojkvän tycker att jag hänger upp mig och att det säkert inte är stor skillnad mellan de två storlekarna, men jag blir väldigt förvirrad när jag tittar på olika bilder här inne i forumet. Är det någon som varit i samma sits och vad skulle ni ha valt?

1

Sortera efter

Minilelle

Minilelle

Kvinna ·

Hej :) du har nästan samma vikt å längd som mej :) alla strävar efter olika resultat men jag ville inte att dem skulle vara för runda upptill så de skulle synas att de va för ”ontaturligt” och jag har tunn vävnad upptill å väldigt tunn bröstkorg så jag valde anatomiska ilägg för å slippa ”boll” utseendet som de hade blivit på mej annars, har du fått se skillnader i 3D bilder? Tänker att du kunde fått sett skillnaden på den storleken men med olika inplantat? :) kram
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem