Maddeliita
Kvinna ·
Motiva Round 550 eller 625, hjäälp :-)
Var på min andra konsultation igår hos Patrik för att diskutera nya implantat då Silimed dragits in.. Vi kom fram till Motiva round, antingen 550 eller 625. Nu är frågan.. Det är ju ingen jätteskillnad skulle jag tro?? Jag gillade verkligen 625 utanpå kläderna, frågan är hur det blir i en bikini/naken? Jag vill inte ha några Pamela Andersson tuttar, men jag vill ändå att de ska vara runda fylliga och ge mig en snygg klyfta.. Har 15,5-16 cm i bröstbredd så Patrik sa att jag kunde ha 625 och att de skulle passa bra, men frågan är... Vill inte det ska kännas för stort och strutigt.
TIPS?? 👍
Sortera efter

FruD
Kvinna ·

Anonym användare
Vilken profil är det ni pratat om? 625 finns ju både i medium och high?

Maddeliita
Kvinna ·
Jag såg det, och insåg att vi inte pratade om någon profil.. Så jag har mailat honom angående det och inväntar svar på vad han hade i åtanke..

Anonym användare
Jag såg det, och insåg att vi inte pratade om någon profil.. Så jag har mailat honom angående det och inväntar svar på vad han hade i åtanke..
Ah med vad bra, tänker att det är ju viktigt att det blir rätt till ditt mått! Lycka till:)

MissMc
Kvinna ·

katta79
Kvinna ·

Maddeliita
Kvinna ·
Okej jag ska också lyfta, men vet dock inte mitt häng i cm... Har mailat honom och frågat angående profil så vi får väl se :-)

Maddeliita
Kvinna ·
Hmm, demi, är det dom plattaste? Jag har inte så bra koll på Motiva eftersom jag hastigt fick byta till det.. Kan man få fina runda bröst med dem? Som ger en go klyfta? 🤭
Såhär ser ett par bröst ut som jag skulle vilja ha! http://i40.tinypic.com/2qjf9j9.jpg

Anonym användare
Patrik skulle inte lägga in demi när implantaten är så stora. Han tycker inte resultatet blir så bra det kan bli om man inte tar hög eller extra hög när man hamnar runt 500 och uppåt

Anonym användare
Du kan kolla mina bilder. Jag har haft flera implantat i 500-600 klassen. Blir ingen skillnad i bhstorlek så spelar ingen roll vilken du väljer av dom där storleksalternativen. Har motiva 625hp ergonomix nu

MissMc
Kvinna ·

Anonym användare
Nej mina bröst blev skitfula med framför så vill inte se bilderna. Delvis bakom kan göras i olika steg så jag gissar att han tänker lossa din muskel mer? Det gör oftast så man får mindre deformation eftersom mindre bit av muskeln ligger över implantatet

MissMc
Kvinna ·

Maddeliita
Kvinna ·
Du kan kolla mina bilder. Jag har haft flera implantat i 500-600 klassen. Blir ingen skillnad i bhstorlek så spelar ingen roll vilken du väljer av dom där storleksalternativen. Har motiva 625hp ergonomix nu
Tack! Var inne och kikade och nu blir det nästan pinsamt, haha.. Bilden på dina bröst i det blommiga linnet, den har jag lyckats hitta någonstans för den har jag visat Patrik att "sådär är mina perfekta drömbröst" haha... 😇
Hoppas du tar det som en komplimang! Dina bröst är verkligen sjukt snygga, dock har du sjukt mycket snyggare och tightare kropp än vad jag har... Så kanske det inte skulle passa mig :p

katta79
Kvinna ·

Maddeliita
Kvinna ·
Du har rätt Katta79! Dina är ju jättefina så jag behöver nog inte oroa mig :-) Du har ju verkligen lagt in precis det jag ska, och har i stort sett samma mått som mig! Om jag nu ska ha HP förstås, det får jag väl svar på om några dagar vad han hade i görningen ;-)
Tack, det kommer nog bli jättebra. Lutar åt att jag kör 625 istället för 550! 👍

Maddeliita
Kvinna ·
Har nu lagt upp förebilder på mig om någon vill komma med inputs.. Usch det är nog det mest hemska jag någonsin lagt ut, men det kanske är bra att ha ;)

katta79
Kvinna ·

FruD
Kvinna ·

Maddeliita
Kvinna ·