Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Storken

Storken

Kvinna ·

Motiva round 550cc

Bröstförstoring

Hej! Jag har nyligen varit på konsultation på Nordiska kliniken och bokat operation lyft med bröstförstoring i mitten av september . Min önskan var ett naturligt utseende samtidigt som brösten inte ska upplevas hängiga. Jag har i mig själv 80c/75d och kommer att gå miste om ca 1 dl bröstvävnad vid lyftet. Det är svårt att föreställa sig hur resultatet kommer att bli och än så länge har jag inte helt bestämt mig men jag litar på Patriks bedömning. Dock vet jag inte riktigt hur det ser ut med implantat av motiva round 550cc, vore tacksam om ni ville berätta om era erfarenheter kring detta implantat samt denna storlek.

4

Sortera efter

Lilltutten

Lilltutten

Kvinna ·

Jag ska 24sept lägga i 500cc av Motiva Round. Så har ingen erfarenhet än sålänge, mer än de 3D-biler från konsultationen som finns i mitt galleri.
Gilla
Boliboli

Boliboli

Kvinna ·

Jag opererades 24/7 med motiva round full 550 cc. Jag har inte gjort något lyft. Jag upplever implantatet som fast men inte hårt, klämvänliga liksom :-) jag tycker inte storleken känns stor alls på min kropp. Jag är lång och normalviktig men kurvig. Jag är också ute efter ett så naturligt utseende som möjligt! Kan varmt rekommendera motiva :-)
Gilla
Vonkan

Vonkan

Kvinna ·

Hej jag har motiva round corse 725 och är bara 156 lång tycker verkligen inte dom är stora för att jag är så kort känns helt naturliga ett mycke mjukt och bra inplantat :)
Gilla
Gustavs-offer

Gustavs-offer

Kvinna ·

Vonkan skrev:

Hej jag har motiva round corse 725 och är bara 156 lång tycker verkligen inte dom är stora för att jag är så kort känns helt naturliga ett mycke mjukt och bra inplantat :)

Hur upplever du att Motiva skiljer sig mot andra märken?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem