Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Dixie profilbild

Dixie

Kvinna ·

29 sep, 2019

Motiva round 650cc corse

Bröstförstoring

Alla ni som har motiva round 650cc corse eller där runt, vill ni dela med er hur ni upplever era bröst? Ser dom ut som 2 bollar bara? Är rädd för att dom ska göra det på mig men med ergonomix så tror inte jag att jag kommer få tillräckligt med fyllighet upptill för att nå vad jag önskar.. Samt så har jag läst att många som valt ergonomix först har behövt byta till round på grund av att dom liksom säckat ihop och endast fått underpool.. Hade gärna viljat se bilder på 650cc bröst! Har sett många som ser ut som jag vill men även dom som ser ut som 2 klot

5

Sortera efter

Roxx

Kvinna ·

30 sep, 2019

Hej! Jag har 650cc motiva round corse bakom muskeln. Jag upplever dom inte som två bollar. Faller väldigt naturligt men med både under och överpol. Mjuka och goa är dom oxå! :)
Gilla

Syltan

Kvinna ·

02 okt, 2019

Om du är orolig för bollooken så kanske anatomiska är bättre? Av de bilder jag sett i galleriet så är min uppfattning att om man är relativt platt innan operationen så ser de flesta round-implantat ut som bollar efteråt. Men du ska nog hellre lyssna på Roxx som ju har egen erfarenhet av en liknande operation.
Gilla

Dixie

Kvinna ·

03 okt, 2019

Roxx -> Åh vad härligt att höra! Dom bröst som jag har fastnat för har visat sig att till typ 80% vara motiva round.. Är orolig för boll effekten och hårda men verkar som mycket kanske beror på ens kapsel som bildas runt.. Syltan -> Anatomiska har aldrig funnits i min värld, anatomiska är hårda och stor rotationsrisk samt ger inte den fyllighet upptill som jag vill ha.. Jag och kirurgen var inne på ergonomix 590 cc först men nu har vi bytt till round 650 cc.. Läst att en del som valt ergonomix behövt operera om sig för att dom blivit så missnöjda med alldeles för liten överpool.. Överpoolen är viktig för mig, men vill ju såklart inte det ska va bollar.. Men dom brösten jag älskar och som skickades som önskemål till kirurgen är runda och dom ser inte ut som bollar men väldigt fylliga och fina.. Även läst att ergonomix inte är bra i så stora storlekar för dom säckar ihop, hur stark faktan är vet jag dock inte
Gilla

TyTy

Kvinna ·

04 okt, 2019

Jag tror inte du behöver vara orolig, lägger man bakom muskeln ger det en mjukare övergång upptill och över tid "hänger" de flesta till sig lite och får snäppet mer naturligt utseende. Och vill du ha ordentlig överpool så är ju Round helt rätt tänkt.
Gilla

Dixie

Kvinna ·

13 okt, 2019

Ja det är de jag tänker med, att lägger man bakom så blir det mjukare övergång och framför ger ett mer fejk utseende men är ju ändå lite orolig för bollar men känner att jag nog inte kommer bli nöjd med ergonomix.. Så det får bli round och hoppas på att det är rätt beslut! Jag är ju lite orolig dom ska bli jätte stora också men samtidigt så har alla bröst jag verkligen fastnat för legat runt den storleken så om jag skulle gå ner i storlek så kanske jag ångrar mig sen att jag inte körde på 650.. Plus att jag behöver den bredden för att få det tightare mellan brösten.. Är orolig för att implantaten ska göra så jag får hängbröst, haha :/
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem