Trasan
Kvinna ·
Motiva round demi 340
Jag ska lägga in motiva round demi 340 delvis bakom muskeln, samt förbättra profilen med kroppseget fett från flankerna. Är det någon som gjort något liknande och kan berätta om det? Eller någon som lagt 340 demi (eller liknande). Vill höra allt! Både positivt och negativt.
Sortera efter

Emmaaaa
Kvinna ·

Aia
Kvinna ·

Sabina84
Kvinna ·
Jag har 340 demi ergonomix! Är jättenöjd!

Johanna_92
Kvinna ·

Chicaboom
Kvinna ·

Maxime
Kvinna ·
Jag la in 475 demi round. Upplevde dem som hårda jämfört med min egna vävnad..
Så implantatet kändes liksom som en kant när man tog på bröstet. Har just bytt till ergonomix full och känner direkt att de kommer att smälta ihop mer med mitt eget bröst. Men jag ville ha naturligt resultat från början därför valde jag demi. Skulle dock säga att dem ser lika naturliga ut nu om inte mer naturliga med ergonomix även om det är full.

Chicaboom
Kvinna ·

Maxime
Kvinna ·

Johanna_92
Kvinna ·

Pipilotti
Kvinna ·

GladaJag
Kvinna ·
Så implantatet kändes liksom som en kant när man tog på bröstet. Har just bytt till ergonomix full och känner direkt att de kommer att smälta ihop mer med mitt eget bröst. Men jag ville ha naturligt resultat från början därför valde jag demi. Skulle dock säga att dem ser lika naturliga ut nu om inte mer naturliga med ergonomix även om det är full.
Åh, nu blir jag nervös igen, en vecka kvar till OP. Jag vill också ha ett naturligt resultat och var helt inne på Ergonomix, men min kirurg sa att han slutat lägga in det på kvinnor som fött barn, då många upplever att de blir hängiga snabbare. Sa de något om det till dig @Chicaboom? På Proforma också nämligen.
Hur som, skönt att det känns bättre!

Maxime
Kvinna ·
Så implantatet kändes liksom som en kant när man tog på bröstet. Har just bytt till ergonomix full och känner direkt att de kommer att smälta ihop mer med mitt eget bröst. Men jag ville ha naturligt resultat från början därför valde jag demi. Skulle dock säga att dem ser lika naturliga ut nu om inte mer naturliga med ergonomix även om det är full.Åh, nu blir jag nervös igen, en vecka kvar till OP. Jag vill också ha ett naturligt resultat och var helt inne på Ergonomix, men min kirurg sa att han slutat lägga in det på kvinnor som fött barn, då många upplever att de blir hängiga snabbare. Sa de något om det till dig @Chicaboom? På Proforma också nämligen.
Ser att din senaste konsultation var hos Patrik Höijer, var det han som sa så? Jag har själv fött barn och Patrik rekommenderade just Ergonomix till mig. Blir lite fundersam över en sån kommentar.. vet ju att det är många olika faktorer som väger in i ett val av implantat, kanske är därför Patrik i så fall rekommenderar oss olika.. Hoppas det iaf, jag är helt inställd på Ergonomix och vill inte ha hängbröst efter kort tid.. :)

GladaJag
Kvinna ·
Så implantatet kändes liksom som en kant när man tog på bröstet. Har just bytt till ergonomix full och känner direkt att de kommer att smälta ihop mer med mitt eget bröst. Men jag ville ha naturligt resultat från början därför valde jag demi. Skulle dock säga att dem ser lika naturliga ut nu om inte mer naturliga med ergonomix även om det är full.Åh, nu blir jag nervös igen, en vecka kvar till OP. Jag vill också ha ett naturligt resultat och var helt inne på Ergonomix, men min kirurg sa att han slutat lägga in det på kvinnor som fött barn, då många upplever att de blir hängiga snabbare. Sa de något om det till dig @Chicaboom? På Proforma också nämligen.
Ser att din senaste konsultation var hos Patrik Höijer, var det han som sa så? Jag har själv fött barn och Patrik rekommenderade just Ergonomix till mig. Blir lite fundersam över en sån kommentar.. vet ju att det är många olika faktorer som väger in i ett val av implantat, kanske är därför Patrik i så fall rekommenderar oss olika.. Hoppas det iaf, jag är helt inställd på Ergonomix och vill inte ha hängbröst efter kort tid.. :)
Nej, det var inte Patrik som sa så. Han rekommenderade Ergonomix åt mig med. Har varit på ytterligare en konsultation efter och det var då det kom upp. Vet att även vissa kirurger på Akademikliniken säger samma. Jag har bett om att få ta slutgiltiga beslutet på min operationsdag mellan Motiva Round och Ergonmix. Tror både kommer bli bra i slutändan.

Mee67
Kvinna ·
Jag har 340 demi ergonomix! Är jättenöjd!

Mee67
Kvinna ·
Jag har 300cc demi ergonomix och kan bara hålla med föregående att dom är jätte mjuka o härliga. Känns nästan som ens egna bröst, sjävklart inte lika mjuka men kan tex inte känna implantatet när jag klämmer på dom och står jag rakt upp får jag en jätte fin form med naturlig fyllnad upptill.

Maxime
Kvinna ·

Johanna_92
Kvinna ·

Maxime
Kvinna ·

Goldenmoonlight
Kvinna ·

Maxime
Kvinna ·
Jag har lagt in 340 ergonomix demi. Dom börjar redan bli betydligt mjukare redan, gått 5 v sen operationen. Finns bilder på min sida :)