Artipoppe
Kvinna ·
22 jul, 2020
Motiva round full 375 eller motiva demi 360cc
BröstförstoringHej! Jag har varit på konsultation och vi kom fram till att motiva round demi 340cc resp 360cc skulle vara bäst. Jag har inte yttrat mig ordentligt tror jag med att jag är ute efter en lite mer "ungdomlig" look med mer put och en lätt synlig kant upptill och nojar nu över det. Har en till konsultation bokad. Jag har 75 B nu,lite olika storlek på dem. Kommer jag få mer av det utseendet med motiva hp round/motiva round full än med demi?
Sortera efter
Milenaaa
Kvinna ·
23 jul, 2020
Följer! Har tyvärr ingen erfarenhet (ännu) men är nyfiken på exakt samma sak!
Gilla
Artipoppe
Kvinna ·
25 jul, 2020
Var på en till konsultation och tydligen är det bröstens bredd som avgör. Om man skulle gå ner i basstorlek/diameter på implantaten vilket man gör när man väljer 375 cc för min del så blir det inte lämpligt. Om jag vill gå upp till high profile med min bröstbredd behöver jag alltså gå över 400cc. Då det är förknippat med större komplikationsrisk på sikt tror jag ändå att jag kör på demi round 340cc resp 360 cc. Hoppas jag inte ångrar mig. Tydligen är det round formen som i sig ger mer kant upp till. Skulle jag valt ergonomix skulle det bli mer naturligt än putigt. High profile gav mig en cm mer put, tyckte knappt att det syntes när jag provade det eller på 3D.
Gilla