Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Carmen

Carmen

Kvinna ·

Motiva silksurface 450c Bild

Bröstförstoring

Kan forfarande inte förstå att de är mina :-)

17

Sortera efter

Vinna

Vinna

Kvinna ·

Tummen upp!!
Gilla
Miomio

Miomio

Kvinna ·

Redan jättesnygga! Kommer bli ett superresultat

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Fina kommer bli bra det där :) Dina bröst är väldigt färska men om du börjer dig fram och krummar ryggen kan du känna några ripplingsvågor på sidorna, under eller i klyftan då? 

Gilla
MillionVoices

MillionVoices

Kvinna ·

Toppen fina!

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Redan fina o kommer bli grymt snygga när de är klara! Ååååh nu längtar jag till min korr! Två månader kvar idag, skall lägga in silk surface precis som du fast 500cc :)
Gilla
Carmen

Carmen

Kvinna ·

Nej än så länge så känner jag inget konstigt alls och förhoppningsvis förblir det så
Gilla
LillaL

LillaL

Kvinna ·

Wow superfina
Gilla
vivaloca

vivaloca

Kvinna ·

Kul att det har börjat komma lite Motiva resultat =) snygga !

Gilla
Asirnas

Asirnas

Kvinna ·

Kidney skrev:
Redan fina o kommer bli grymt snygga när de är klara! Ååååh nu längtar jag till min korr! Två månader kvar idag, skall lägga in silk surface precis som du fast 500cc :)

Ska också korras o 1,5 månad! Vad ska du korra?

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Asirnas skrev:

Kidney skrev:

Ska också korras o 1,5 månad! Vad ska du korra?

Står i min signatur :)
Gilla
Tuttlös 2014

Tuttlös 2014

Kvinna ·

Carmen skrev:
Kan forfarande inte förstå att de är mina :-)
Har valt samma som du ... Hur känns dem ? Snygga !!!!!
Gilla
Carmen

Carmen

Kvinna ·

Det känns forfarande jätte bra . De är mycke mjuknat massor den senaste tiden och de blir snyggare fö varje dag som går. Tycker du valde helt rätt
Gilla
Kiwi

Kiwi

Kvinna ·

Hittar ingen info om motiva silksurface. Vilka egenskaper hade dom implantaten? runda anatomiska mer rörliga med kroppen?
Gilla
Carmen

Carmen

Kvinna ·

2veckor innan op hörde jag talas om motiva implantatet här. Jag mejla min kirurg och frågade honom om just det implantatet. Han skrev bla att risker för just de olika komplikationer var inte så stor som för de andra implantat. Gå in på motivas egna hemsida jag tror att länken till den hittade jag här på forumet eller på laser och estetik hemsida. Jag såg även många inlägg här att många som skulle byta implantat pga olika anledningar valde just motiva.
Gilla
Carmen

Carmen

Kvinna ·

https://plastikoperationsforum.se/plastikoperationer-plastikkirurgi-forum/information-fran-kliniker/pressreleaser/motiva Här hittade jag den här länken...hoppas du hittar svaret på dina frågor Kiwi
Gilla
Asirnas

Asirnas

Kvinna ·

Bara för det ser säkert ut så vet vi inte än i Sverige om det är så säkert.

De som börjat med Motiva är tyvärr "test kaniner", när det har börjat gå några år så kan vi då få veta av dem hur de uppfattar implantaten.

Gilla
Carmen

Carmen

Kvinna ·

finns nog inga riskfria operationer så vi är mer eller mindre testkaniner allihopa oavsett implantat. Mycke beror nog på ens egen bröstform och hur resultatet blir och hur ens egen kropp reagerar över ett främmande ämne som plötsligt finns där . Jag lyssnade till 100 procent och än så länge så har jag inte ångrat något. Jag bara älskar mina Motiva bröst :-)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem