cosmotuttar
Kvinna ·
MP 345 eller 380 ? *Förebilder*
Jag har 150cc i egen vävnad och har en egen bas diameter på 12,3.
Vilket implantat tror ni passar mig bäst och tror ni att det är någon märkbar skillnad mellan de två?
MP 345cc, diameter 12,5, projektion 4,6.
MP 380cc, diameter 12,7, projektion 4,9.
De skiljer ju lixom bara 2mm i diameter och 3mm i projektion..
:)
Sortera efter

Malin88
Kvinna ·

matilda89
Kvinna ·
Du har väldigt bra utgångsläge till att få skit snygga bröst! Tror 380 blir jätte bra :)

annzz
Kvinna ·
Jag tycker också att du ska köra på 380 cc!! Kommer bli super bra. Håller med de två andra tjejerna att du har perfekt utgångsläge! Va glá för de! ;)

cosmotuttar
Kvinna ·
Tack tjejer vad snälla ni är!
Tror ni att det är märkbar skillnad på de två?
Jag har ju bara testat 345 så jag har ingen aning om hur 380 ser ut på mig men det känns inte som att det borde vara så stor skillnad när det skiljer så lite på implantaten, eller?

annzz
Kvinna ·
det är ingen stor skillnad! ta det större alternativet ;)

Malin88
Kvinna ·
sen försvinner ca 50cc med så om du trivs med 345 i ristest bör du lägga i 380 :)

Anonym användare

Anonym användare
Ta den största det kommer nog se bäst ut faktiskt🙂 kram

cosmotuttar
Kvinna ·
:(
Jag mejlade Peter i tisdags ang. mina funderingar på 380MP och fick precis svar att det är för brett för mig.
På min konsultation valde jag nämligen mellan 300MX och 345MP men valde sedan 345 för att jag var rädd att 300 skulle bli för litet.
345 kändes "stort" på konsultationen och nu efter att ha kollat runt på implantat så har jag funderat på 380MP istället, jag har ju aldrig testat dem så vet ju inte hur dem ser ut på mig..
Pixie skriver att Peter rekomenderade 345 & 380 MP till henne men hon har en bröstbredd på 12 och jag har 12,3.
Hur kan det vara så? är det för att mina egna bröst redan är "breda" eller :S ?
Pixie: Hur ser dina bröst ut ? Du har lite mindre vävnad än mig men hur skiljer sig själva formen ifrån mina ?

Anonym användare
tycker du är vacker redan nu men vilken pingla du kommer bli sen :-) gå på det stora om du kan, du vänjer dig snabbt
jag själv skulle önskat att dom lagt i lite mera jag har 350mp ..jag skulle fått ha 450hp på konsul men när jag kom till op doktorn sa han att det inte skulle bli fint på mig och bulla ut på sidorna jag litar ju självklart på min doktor så jag sa han får bestämma men nu efteråt önskar jag att han kanske hade tagit lite större om det gått,,,men men nu har man lite bröst alla fall :-)
lycko kram

cosmotuttar
Kvinna ·
tycker du är vacker redan nu men vilken pingla du kommer bli sen :-) gå på det stora om du kan, du vänjer dig snabbt
jag själv skulle önskat att dom lagt i lite mera jag har 350mp ..jag skulle fått ha 450hp på konsul men när jag kom till op doktorn sa han att det inte skulle bli fint på mig och bulla ut på sidorna jag litar ju självklart på min doktor så jag sa han får bestämma men nu efteråt önskar jag att han kanske hade tagit lite större om det gått,,,men men nu har man lite bröst alla fall :-)
lycko kram
Tack vad söt du är!
Det är ju det, han skrev precis att 380 är för brett för mig..
Jag vill verkligen inte gå upp i profil för att få mer cc därför tänkte jag att 2mm bredare implantat kanske kunde vara något men tydligen inte :(
Men hur han kan rekomendera så brett till någon som har mindre bröst bredd än mig förstår jag mig inte på :/

Anonym användare
hej igen, jag fattar inte riktigt heller, jag har smal överkropp och midja men lite höfter och rumpa så Peter tyckte jag kunde "bära upp" mer. Konstigt det där med bredden, antar att det är samma märke och variant vi har blivit rekommenderade. Dum som jag var skrev jag inte ner exakt vad det var men jag tror det var Perthese moderate plus profil i 345 och 380 cc vi talade om till mig och då blir ju mina inplantat bredare än mina befintliga bröst, man får ju hoppas det blit tätare i mitten hellre än att de bullar ut på sidorna. Känner att jag inte riktigt hänger med i all teknik men har ju 5 veckor på mig att bestämma mig så jag får maila Peter och kolla upp det.
Mina bröst idag är fina men små (har alltid haft små 70a-b) men nu är de liksom tomma fast utan häng och jag vill fylla upp och passa på att skaffa mig ett par "riktiga" bröst ;). Är nybliven pof:are så jag kan inte se alla bilder än tyvärr.
Är lite nervös för detta men ser fantastiskt mycket framemot det!

Anonym användare
lycko kram
Tack vad söt du är!
Det är ju det, han skrev precis att 380 är för brett för mig..
Jag vill verkligen inte gå upp i profil för att få mer cc därför tänkte jag att 2mm bredare implantat kanske kunde vara något men tydligen inte :(
Men hur han kan rekomendera så brett till någon som har mindre bröst bredd än mig förstår jag mig inte på :/
nä det är helkonstigt.. en hel tutt djungel kanske kan ni gå halva vägen var ta med bilder och visa lite hur du önskar och fråga hur myckt han kan få in
hoppas det löser sig för dig tror(är säker att) du kommer bli fin i vilket :-)

Boobez
Kvinna ·
hej igen, jag fattar inte riktigt heller, jag har smal överkropp och midja men lite höfter och rumpa så Peter tyckte jag kunde "bära upp" mer. Konstigt det där med bredden, antar att det är samma märke och variant vi har blivit rekommenderade. Dum som jag var skrev jag inte ner exakt vad det var men jag tror det var Perthese moderate plus profil i 345 och 380 cc vi talade om till mig och då blir ju mina inplantat bredare än mina befintliga bröst, man får ju hoppas det blit tätare i mitten hellre än att de bullar ut på sidorna. Känner att jag inte riktigt hänger med i all teknik men har ju 5 veckor på mig att bestämma mig så jag får maila Peter och kolla upp det.
Mina bröst idag är fina men små (har alltid haft små 70a-b) men nu är de liksom tomma fast utan häng och jag vill fylla upp och passa på att skaffa mig ett par "riktiga" bröst ;). Är nybliven pof:are så jag kan inte se alla bilder än tyvärr.
Är lite nervös för detta men ser fantastiskt mycket framemot det!
Vad jag fattade sen min konsultation ial så tar man bredare implantat än sin egen bröstvidd så putar det enbart ut åt sidan, klyftan blir detsamma.
Så sa kirurgen till mig. En del vill gärna att det går ut på sidan mer sa han.
En del vill inte det.... de är en smaksak...

Malin88
Kvinna ·

Anonym användare
Malin 88 - Hade du mycket egen vävnad innan op?

Malin88
Kvinna ·

Malin88
Kvinna ·

cosmotuttar
Kvinna ·
Har mejlat med Cosmo idag, jag skrev att jag hade pratat med en tjej som hade blivit rekomenderad 345MP & 380MP (syftade på Pixie)och undrade såklart hur hon kunde bli rekomenderad 380MP fastän hon hade mindre bröst bredd än mig och han sa att det kan ha varit 380HP han rekomenderat.
Jag skrev att jag var rädd för att 345MP skulle bli försmå eller att mellanrummet mellan börsten skulle bli för stort.
Att jag vill ha "breda" bröst fast inte för putiga, därför vill jag inte gå upp i profil för att få mer cc och att det var därför jag hade tittat på 380MP istället, att dem verkade bra eftersom att dem bara var 2mm bredare och bara 3mm putigare.
Frågade om det var helt otänkbart att få testa dem..
Fick som svar att vi skulle titta på det när jag kommer på min op dag för dem har de implantaten hemma, han skrev att 345MP både blir breda och putiga på mig men att jag får testa 380MP och om det får plats så får jag såklart dem istället så nu känns det toppen!
Nu längtar jag helt plötsligt ännu mer :D:D:D

Malin88
Kvinna ·
vi har rätt likt utgångsläge. fast du har snyggare förebilder än mig :P men jag tror 380mp blir snyggt :) tror dina bröst blir väldigt snygga då du har så bra utgångsläge :)