intesomduu
Kvinna ·
23 jan, 2014
MP+ implantat 550cc HP?
Hej!
Sortera efter

Smulis
Kvinna ·
23 jan, 2014

intesomduu
Kvinna ·
23 jan, 2014
Känner du dig nöjd med MP? :) Får du ändå det här "putet" på övre bröstet? Är det att implantaten är mer breda bara typ? Känner mig jätte osäker. Verkar som han gick lite på att jag hade ganska smala bröst och jag berättade att jag inte ville ha så mycket mellanrum. Så kan ju varit det han gått på. Blir inte klok får ringa till dem imorgon :)

maja2
Kvinna ·
23 jan, 2014
jag har 500 mp och dom känns stora, skulle vilja byta till hp pga att jag har lite db.. men grejen är att jag måste ta ett större implantat för att få samma bredd och då blir dom för höga. jag har en bild dock med bh på min sida både på 450 allergan och 500mp . Mp ger en fin form , speciellt om du har ett brett mellanrum

maja2
Kvinna ·
23 jan, 2014
jag har 500 mp och dom känns stora, skulle vilja byta till hp pga att jag har lite db.. men grejen är att jag måste ta ett större implantat för att få samma bredd och då blir dom för höga. jag har en bild dock med bh på min sida både på 450 allergan och 500mp . Mp ger en fin form , speciellt om du har ett brett mellanrum
mina allergan var höga

intesomduu
Kvinna ·
23 jan, 2014
Okej :) Jag hoppas verkligen att det blir bra verkar ju bara skilja 0,7 cm i höjd så det blir nog putigt ändå. Ska ringa läkaren imorgon så jag får lite klarhet på detta!

Smulis
Kvinna ·
24 jan, 2014

Smulis
Kvinna ·
24 jan, 2014

intesomduu
Kvinna ·
29 jan, 2014
Låter lite tråkigt att inte få det man har bestämt. Det jag är mest rädd för är att jag inte får något put. Vill ju ha lite HP som sagt men gärna bredden på implantatet som han berättade skulle passa mig bra. Har ganska mycket mellanrum så tror det var därför han vill lägga in MP+. Så länge de blir fasta och hårda och inte hängiga... Tycker dina ser sjukt fina ut iaf! :D

intesomduu
Kvinna ·
02 feb, 2014