Anonym användare
15 okt, 2021
Mycket missnöjd med Richard Rylander
Näsoperation - NäsplastikTog egentligen bort mitt konto härifrån för att det var för jobbigt att läsa åsikter om plastikkirurger men känner verkligen att jag måste råda er till att inte operera er hos Richard Rylander som har totalt förstört min näsa som var väldigt fin innan operation, hade bara en liten liten knöl i profil. Det har nu gått 4 månader sedan mitt operation och jag köper inte ett dugg att det inte ser bra ut för att det ”inte har läkt färdigt” för det ser helt fruktansvärt ut så det finns inte en chans att den någonsin kommer bli lika fin som innan. Var på återbesök hos Richard och han hade alla möjliga ursäkter för sitt misslyckade som t.ex att jag fotograferar i konstiga vinklar, att hans näsa också är sne och att det inte ser ”så farligt ut”. Lägger upp bilder i min profil så kan ni göra en egen bedömning.
Sortera efter
Ursi03
Kvinna ·
18 okt, 2021
Anonym användare
18 okt, 2021
Anonym användare
19 okt, 2021
AxB01
Man ·
19 okt, 2021
Anonym användare
20 okt, 2021
Consuela
Kvinna ·
21 okt, 2021
Ursi03
Kvinna ·
21 okt, 2021
Nu går det att se bilder på min sorgliga näsa
Anonym användare
21 okt, 2021
Ursi03
Kvinna ·
31 okt, 2021
Jo tack jag är väl medveten om det och ångrar operationen varje dag. Enda anledningen till att jag gjorde operationen var för att jag egentligen hade en ”hump” som inte är synlig på före bilderna pga fillers. Jag var väldigt nöjd med resultatet men fick göra om fillern 3 gånger under ett år för att behålla resultatet och tänkte därför att det skulle bli mer ekonomiskt att operera näsryggen. Var inte intresserad av att förändra tippen eller något annat på näsan.
Ninni73
Kvinna ·
12 nov, 2021
Roses
Kvinna ·
22 nov, 2021