MSK
Kvinna ·
Någon 500cc?
Hej! Jag letar efter folk som gjort en förstoring från ganska liten byst till 500cc? Jag är bara bronsmedlem än och hittar inte så mycket bilder. Samt att jag vill då outfitinspo till mina nya tuttisar!! :D Har lite frågor också - jag gick från 75B (typ) och la in 500cc för Patrik tyckte det skulle passa mig för att ge mig lite mer timglasfigur - mina är nu - 1 vecka efter op - stenhårda och svinrunda (har motiva round) vilket ser helt galet ut då de sitter så högt upp. Eftersom mina bröst var så små innan och var ganska fasta så är jag orolig att mina tuttar kommer kännas som tennisbillar även när de är läkta. Hur blir motiva round efter en tid? Blir de mjukare? Någon som har fler bilder att dela med sig av i olika outfits än det som finns att söka upp här?
Sortera efter

Näsoperation123
Kvinna ·

MSK
Kvinna ·

MSK
Kvinna ·

MSK
Kvinna ·

Hängerochslänger
Kvinna ·
Jag har 75 B i dag och ska lägga in 500 cc den 12 juni framför bröstmuskeln. Jag har nu stenhårda 15 år gamla implantat på ca 190 cc i så det känns jättespännande. Dock ville kirurgen göra lyft men det vill inte jag, hoppas på bra resultat iaf.
Har du framför eller bakom?

Kattis71
Kvinna ·
Jag har 75 B i dag och ska lägga in 500 cc den 12 juni framför bröstmuskeln. Jag har nu stenhårda 15 år gamla implantat på ca 190 cc i så det känns jättespännande. Dock ville kirurgen göra lyft men det vill inte jag, hoppas på bra resultat iaf.
Har du framför eller bakom?