Vingklippt
Kvinna ·
Någon från mitt utgångsläge 169 lång, 51kg?? Vad har ni tagit för storlek och modell??
Jag skulle gärna vilja höra vad ni från ung mitt utgångsläge har tagit för storlek och modell på era bröst! Behöver massa information som jag kan spekulera i och fundera över!!:) Hoppas ni kan hjälpa mig!
Sortera efter

mayaa
Kvinna ·
Jag är 168 lång och väger lika som dig. Jag har lagt in 400cc bakom muskeln och är hel nöjd med det! Dom är 12,3 i bredd och 5,1 i put.
Gilla

Vingklippt
Kvinna ·
Dom var väldigt fina!! 400 är inte sååå överdrivet alltså. Är det High profile mentor du har? Var inne på moderat plus förut men kanske passar mer på dom som är lite mera köttiga i kroppen?:) Börjar iaf tycka mer å mer om hps utseende. Jag mätte bredden på tuttarna så gått de gick( svårt då man inte riktigt vet hur långt bak resp fram man ska ta å är ju platt på bröstkorgen men längre ner under tuttarna går det ett veck fram) å fick det till 12,5. Vet du vad du hade innan på bredden? Tack för svar förresten!!:)
Gilla

Vingklippt
Kvinna ·
Läste ju nu att det var mentor hp:P
Gilla

Nervöös
Kvinna ·
Jag är 174 och väger typ 54-55kg, jag har valt 325 mp+ bakom. Dock så är risken stor att jag kommer ända mig till 350 eller 375 hp bakom muskeln istället för 325 i mp+. Kände att 325 va kanske lite litet, men ska få pröva 350 och 375 innan jag opereras på torsdag :)! Tror nog jag kommer bli nöjdare med någotsånär dom i hp istället för mp+!
Gilla

Vingklippt
Kvinna ·
Jag var inne på 375mp+ i början, var stenhård på iaf mp+. Tyckler de har vatt så sjukt snygga bröst jag sett i dom. Men sen var de någon blogg som fick mej att ändra mej där hon upplevde dom som platta i profil men framifrån såg dom skitsnygga ut, inte brett isär vilket jag inte vill ha. Jag fick som för mej att hp gjorde att det blev brett isär och att bröstkanten på sidorna skulle bli innanför vilket jag inte upplevde med mp+ bröst jag sett. Men Mayaas bröst såg ju klockrena ut, både bröst på sidan och klyfta!
Gilla

Strumpan
Kvinna ·
jag är 1 cm längre än du och väger nått kg mer ja ska lägga in 450 cc hp mentors bakom muskeln..
Jag tror absolut du kan bära upp 400-450 cc om du vill ha lite större bröst då du är rätt lång..
Hp är mer put någon mm smalare och mp+ är bredare med mindre put så dufår tänka på om du vill ha breda lite "plattare" bröst eller nån mm ( ej synlig för ögat) smalare bröst med ett intryck av fyllighet?
Gilla

Vingklippt
Kvinna ·
Jag får kika när du gjort dina eller iaf höra:) Planerat är väl att göra dom mot jul. Satt exet på att svettas ihop pengarna som ett litet straff på hans klåfingerfasoner ;) Sen äre tack å adjöken då äre pattar på fröken:D
Gilla

Vingklippt
Kvinna ·
Mayaa har dina sjunkit ned mycket sen operationen, fått ett mer naturligt "häng" eller är dom mer på plats högt uppe?:)
Gilla

Mendes78
Kvinna ·
Jag är två cm kortare än dig och väger 50 kg så vi är nog rätt lika på så sätt men sedan är det ändå så stor skillnad från person till person beroende på hur man är byggd. Bröst innan operation, bröstkorg osv. :) Jag har valt anatomiska 375. Det hade gått bra att ta 450cc också men jag vill inte ha för stora då jag tränar mycket. Jag gillar hela den där tränade looken liksom och då tyckte jag att denna storlek är bra på mig. Men sedan så ser jag bilder på andra kurvigare tjejer och det är så fint. Så det beror väl på vad man är ute efter. :) Jag fick alldeles för höga med runda därav valde jag nu anatoniska för att få mer underpool. :) Bra där att låta exet pröjsa. ;) haha
Gilla

mayaa
Kvinna ·
vingklippt: Dom har absolut sjunkit ner och sitter nu på plats där dom ska ;) jag är nöjd!
Gilla

Vingklippt
Kvinna ·
Tack!:)
Gilla

Moet
Kvinna ·
Hej
jag har "bara" lagt in 250cc. Ville fylla upp mina bröst, men inte ha stora då jag alltid varit tunn och var rädd att jag skulle känna mih klumpig med större bröst.
För mig känns de här helt naturliga och jag är jättenöjd. Skulle jag göra om op skulle jag kanske ta runt 300cc, men inte så mycket mer ....
Gå på din känsla och lycka till
Gilla

jessica86
Kvinna ·
Moet: En fråga bara, jag ska också operera mig hos Gerlee om en vecka.. Hur kommer det sig att du bytte från 225 cc till 250 cc? Jag står nämligen i valet och kvalet om vilken storlek jag ska ha.. Har en liten a-kupa just nu, 50 kg, 167 cm lång.
Gilla

Vingklippt
Kvinna ·
Moet: Du bytte från hög profil till mp, vad var det som gjorde det? Jag vill ju ha underpol mer men ändå inte platt upptill lixom. Vill kunna med bh ändå få ihop en snygg klyfta men är inte ute efter att pattarna ska stå upp utan bh.
Gilla

Marina
Kvinna ·
OBS att profilvalet inte måste avgöra hur brett du får mellan brösten! Det är bredden på implantatet som avgör den saken, ihop med hur ens utgångsläge är. Har man naturligt brett mellan brösten, kommer man vanligtvis att ha det sen också. Bredden på implantaten väljs utifrån bredden och volymen på dina egna bröst, så att de ryms innanför ditt naturliga bröst inkl dess vävnad. Några mm kan man ofta spela med utan problem. Profilvalet avgör sen hur mycket brösten kommer att puta framåt.
Gilla

Moet
Kvinna ·
Hello
Jag bytte implantat och profil efter diskussion med min läkare. Jag fick efter första op kapselkontr, vilket skulle åtgärdas. För att samtidigt få mer underpol och bredare implantat bytte vi till mp, då jag inte ville ha mer put men lite mer bredd på implantet.(mina fickor gjordes också större).
Jag är jättenöjd med mina nya implantat, det är jätteskillnad mot de tidigare, De här känns som mina;)
/M
Gilla

Vingklippt
Kvinna ·
Moet. Jag var in och kikade på din sida, äre det bilder från bytet eller på brösten från förra implantatet?
Gilla

Nattfrost
Kvinna ·
Jag är 167 lång och väger något kilo mer än dig, jag har ännu inte opat mig men tänker ca 350-400. Efter att tittat mycket här så lutar jag nog mer åt 400, framför.
Gilla

Vingklippt
Kvinna ·
Nattfrost: Jag är också inne på 400 kanske lite mer då bakom troligen kommer bli alternativet. Varför vill du ha framför? Jag var inne för mpp förut. Jag tyckte att jag hade sett de mest snygga i dom men utgångslägena var annorlunda, sen ser jag många här som haft innan men bytt till hp eller klagar på att de borde göra det. Jag vill ju inte ha en runt kant upptill utan vill ha mycket underpol men ändå inte "platt" från sidan som de tycks sägas om mpp. Har ju själv varit uppe i en c kupa innan, hade rätt stora för å va så smal men sen tyna dom efter mitt barn. Men har ju hud så kanske ändå går att få de icke så spända så de inte blir sådär överdrivna runda å kantiga..Svååårt. Tänk om det ända bara hade funnits två alternativ :)
Gilla

Nattfrost
Kvinna ·
Jag är väldigt beroende av mina muskler i mitt arbete, en ev muskelpåverkan skulle vara katastrof!! Mina bröst har nu efter sista barnet verkligen försvunnit, så min hud har i och med amning varit rejält uttänjd så jag tror/hoppas att det ska göra att inte huden är allt för spänd, men den vänjer väl sig så småningom också!
Jag vill gärna ha runda implantat, har ingenting emot att få mycket bröst upptill. Ja å så är det ju profilen, har ungen aning ska sägas!!
Vilken klinik har du tänkt?
Gilla