Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

Någon här med ca 150-200 i egen vänvad? Vad har ni lagt in?

Bröstförstoring

Hej tjejer!

Någon här som har egen vävnad på ca 150-200cc? Hade varit till stor hjälp =)

6

Sortera efter

tinkerbell1

tinkerbell1

Kvinna ·

Jag hade ca de cc innan op hos Peter C...Vad funderar du över?

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jo jag är enormt rädd för att få för stora. :( Funderar på att gå ner en storlek till 305 på ena bröstet och 250 på andra. Men min bröstbredd är 12,3 och då skiljer det sig 5 mm om jag ändrar. är det något som syns mycket? Eller det vet kanske inte du?

Tack för svaret :)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag hade 175cc i ena och 200cc i andra bröstet jag la in 380/410 cc MP+ och jag fick inte för stora bröst.Jag skulle definitivt inte velat ha mindre.Kram

Gilla
tinkerbell1

tinkerbell1

Kvinna ·

poowan skrev:

Jo jag är enormt rädd för att få för stora. :( Funderar på att gå ner en storlek till 305 på ena bröstet och 250 på andra. Men min bröstbredd är 12,3 och då skiljer det sig 5 mm om jag ändrar. är det något som syns mycket? Eller det vet kanske inte du?

Tack för svaret :)

Peter brukar säga max 2mm skillnad mot egna bröstens mått.Jag hade 12,5 o mina inlägg är 12,7  antar att det är samma även om man går ner.basen av bröstet kan annars se smalt ut i förhållande till bröstkorgens bredd. har du kollat på mx, mp el hög profil/projektion..  för hög ska cc inte vara mindre än 390 el däromkr för att se bra ut.  med mindre put blir de mer diskreta som t.ex mx

Gilla
Boobydoll

Boobydoll

Kvinna ·

Jag har 150-200. Peter och jag kom fram till 410-440. Men ha i åtanke att din kroppsform har betydelse, så något som ser naturligt ut på mig kanske inte gör det på dig osv. Det är bara att prova prova prova! Jag gjorde ett ristest igår där jag la i mer än vad jag ska lägg in bara för att se vad som är för stort på mig.

Gilla
gagge

gagge

Kvinna ·

Jag hade 500 i egen och la in 550 HP men nu lyfte jag också så hur mkt som försvann vet jag inte, men jag tycker absolut inte dom är för stora. Känner att jag hade kunnat ha större om man tänker utseende mässtigt, men tror inte min rygg hade pallat med tanke på mitt jobb som frisör.

Finns bilder från när dom är 3 v gamla. Ska uppdatera inom dagarna med 1 mån bilder :-D

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem