Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

Någon här som lagt in 320 eller 325?

Bröstförstoring

Skulle gärna vilja veta om det finns någon här som lagt in 320 eller 325. En vecka kvar till op och är ordentligt nervös av storleksvalet!

Kram

5

Sortera efter

Carco

Carco

Kvinna ·

Jag har lagt in 325 mx och är jättenöjd med både Storlek och profil!
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Ta 325 Det är ingen större skillnad
Gilla
NateO

NateO

Kvinna ·

Jag funderar med på någon stans mellan 300 - 350, har du dina bakom eller framför muskeln, och vad betyder "mx" profil? :)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Kolla "AV INTRESSE" längre upp på sidan, sen "BRÖSTIMPLANTAT". Då kan du se tabeller. Men om jag förstått saken rätt är m höjd måttet "mellan" och x för extra mkt profil, dvs måttet på "putet" ut från kroppen. Lycka till... Från en som funderar på mx290... :-)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag opade in 320 den 17 juni i år bakom muskeln, tyckte först de var perfekta men nu har de typ försvunnit vilket gör mig lite ledsen, de ser inte proportionerliga ut till min figur , har rätt breda höfter, blir nog en om-OP efter ja skaffat barn i framtiden .

Är hemskt svårt veta hur de kommer bli på dig, jag var helt o hållet platt i utgångsläget o sen är det mkt annat som påverkar som jag förstått det =/

Drar väl ca 65 dd/e eller 70D (beror mkt på bh) har hög profil men det ser inte alls ut som mer än en B-kupa =(

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem