Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
S0fie

S0fie

Kvinna ·

Någon här som lagt in enbart 300cc?

Bröstförstoring

Hej! Har fått förslag på ca 300cc i implantat.

Någon här som lagt in enbart 300cc eller midre? Har ni bilder så man kan se? Tyckte ni det blev för litet?

12

Sortera efter

Längtansfull

Längtansfull

Kvinna ·

Hej! Jag har lagt in 300. Dock hade jag mer än dig innan. Om det är stora bröst du vill ha ska du absolut ta större!! Lycka till!
Gilla
Annunatariel

Annunatariel

Kvinna ·

Jag har 280. Jag tyckte nog det blev lite litet men jag tror jag blivit lite storleksblind,  ville ju aldrig ha några stora rattar. 

Gilla
Louise_

Louise_

Kvinna ·

Följer
Gilla
Lakritspipa

Lakritspipa

Kvinna ·

275 cc bakom bröstmuskeln,. Runda mentor coh 1.
Gilla
riina

riina

Kvinna ·

följer

Gilla
Ophelia

Ophelia

Kvinna ·

Lade in 325) några millimeter större i storlek) och har 70E i bh-storlek. Har ingen stor bröstvävnad. Sett de med 275cc som fått betydligt större bröst än mig. Men de är kortare och har säkert mindre bröstkorg och kanske hade mer egen vävnad. Haka inte upp dig på cc,allt handlar om dina förutsättningar. 300 kan se större ut än 500 cc beroende på förutsättningarna. Titta på hur det ser ut på utprovningen istället, be att inte få veta cc förens du hittat en storlek du trivs med. Läst många som verkar bestämt cc innan de ens provat ut implantaten. För att de sett någon annan med den storleken som de tycker är fina och tror de ska få samma om de väljer samma cc, fel! Lycka till! :-D
Gilla
Beauty

Beauty

Kvinna ·

Jag har bilder, hat lagt in 300cc HP mentor bakommuskeln.
Gilla
mílian

mílian

Kvinna ·

Hej! Jag la in 240cc undermuskeln och bilder finns på min sida :) jag tycker inte att det känns litet men jag hade 75b i strl innan jag OP:ade mig :)
Gilla
Glanso

Glanso

Kvinna ·

Jag lade in exakt 300 cc, jag hade verkligen ingenting innan. Men jag gick efter kirurgens rekomendationer eftersom jag är ganska tunn på överkroppen och inte så bred över bröstet.

Jag är väldigt nöjd över resultatet. I början kanske jag tyckte att ville haft lite större, men nu i efterhand så är jag bara glad. De har läkt bra och jag har inte haft några komplikationer hittills. Brösten både känns och ser "naturligt" stora ut till min kropp, hur naturligt det nu kan bli med silikon...

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag har 315 cc anatomiska. Tycker de är perfekta i storlek, ökade ca 2 kupstorlekar. Jag har även gjort ett ankarlyft och tagit bort egen vävnad och hud. Hade stora bröst i tonåren (80G) och avskydde det, så jag var livrädd för att det skulle bli för stort. Men är så nöjd med mitt val! De är stora, men det går inte att se att de är fejk med kläder på :)
Gilla
Ophelia

Ophelia

Kvinna ·

Mulberry, tycker också dina bröst ser väldigt naturliga ut. Skulle inte gissa de är implantat och så stora som g kupa, men implantat drar ju oftast stora kupor men är visuellt mindre. Jag har 70 e men ser ut som c- kupa. Därför ska man inte haka upp sig på cc, utan sina egna förutsättningar.
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Ophelia skrev:
Mulberry, tycker också dina bröst ser väldigt naturliga ut. Skulle inte gissa de är implantat och så stora som g kupa, men implantat drar ju oftast stora kupor men är visuellt mindre. Jag har 70 e men ser ut som c- kupa. Därför ska man inte haka upp sig på cc, utan sina egna förutsättningar.
Tack, det var precis det jag ville uppnå. Har dock F-kupa :) menade att jag fick två stl större efter lyftet (då en stl försvann när all lös hud + lite vävnad togs bort). Mina ser också ut som en visuell C tycker jag, precis lagom stora ;)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem