MiniSmultron
Kvinna ·
Någon med 280cc Anatomiska?
Hej! Jag opereras om 3 dagar och jag dör av nervositet! Kan inte bestämma om jag ska ha hög profil 295cc eller 280cc! Är rädd att 295 nu ska bli alldeles för stort för mig, 70A och 68 i underband med synliga revben!
Någon som har 280 eller vet någon på forumet som har det så jag kan kika?
Kram på er
/nervös :/
Sortera efter

Anonym användare
Sök på bilder här på POF, finns ett par töser...
Gilla

hallonsylt
Kvinna ·
Nu vill jag bli silver snart så jag kan få se skillnaden på alla olika val av förstoringar :D
Gilla

Salt26
Kvinna ·
Jag hade verkligen inget avstånd mellan bröstvårta och bröstveck så jag var i behov av MF, full projektion. Tittade på dina bilder och du har en fin och naturlig form på dina bröst så du behöver kanske inte ha full projektion och inplantatsbredden är 12 cm på de båda
Dessert har anatomiska 280.. Lycka till
Gilla

Anonym användare
finns en på formunet som har världens vackraste framför bröst i 280 anatomiska.. men kan inte komma ihåg namnet tyvärr.. hoppas hon ser tråden & ger sig till känna! :)
Gilla

Anonym användare
Candycane heter hon :)
Gilla

MiniSmultron
Kvinna ·
Nu har jag också 280cc, redan storleksblind o tycker de är små 😕 Jag är en toka!
Men jag har ca 68 i underband o är smal upptill, dock stjärt som en brazilianare o höfter 💋
Hoppas de växer..
Tack för att ni hjälpt mig med svar!
Särskilt du Salt26 som svarat i mina oroliga trådar <3
kram tjejer
all lycka!
Gilla

Jen1983
Kvinna ·
Hej Minismultron och grattis till nya bröst :) du skriver att du borde valt lite större. Ska dela med mig av min erfarenhet då jag tänker tillbaka. Dag 1 tyckte jag de va ganska små, uppifrån såg jag inte såå stor skillnad. Var nöjd, för ville ju ha en diskret förstoring. Sedan plötsligt ca en v senare så var de mycket större (jag tycker det ses tydligt på mina bilder). Det är säkert det som kallas "ploppa ut". Detta kommer säkert hända även dig, så fundera inte på storleken än :) Hoppas du mår bra efter operationen.
Kram :)
Gilla

Salt26
Kvinna ·
Grattis till dina nya bröst:) Jag hjälper gärna till, så lite så:)
Den första veckan hade jag också lite ångest över att de kanske var för små då jag tänkte att jag gått igenom en op och inte gjort tillräckligt stora.. All denna smärta förgäves liksom tänkte jag. Men jag valde att ha inte titta så mycket på de de två första veckorna men sen när jag väl gjorde det fick jag en chock då tyckte jag att de var alldeles för stora.... Fram till och med vecka 6 var de enligt mig alldeles för stora. Nu tycker jag att de är perfekta:) De kommer ändra form fram till ca 3-6 mån så än är inte mina läkta.
Vila nu och be om hjälp med att utföra saker du inte ska göra.
Gilla

Jen1983
Kvinna ·
Småler här för mig själv, jag och Salt26 har upplevt veckorna efter exakt lika :) så vänta och se, hoppas du blir nöjd!
Gilla

MiniSmultron
Kvinna ·
Vad gulliga ni är! Tack för att ni svarar!
Jädrar vad spända brösten är, känner ni fortf. Av det?
Har ingen känsel under brösten heller, har eran kommit tillbaka än?
Tack snälla! Hoppas de växer nu då, hade ca 100 i vävnad innan .. Väntar på "plopperiet" !
Sambon hjälper här hemma som tur är, blir rn liten promenad sedan idag.
Värmekudden gör susen för stelheten, den måste jag tipsa nyopererade om ..
Kram !
Gilla

Jen1983
Kvinna ·
Tycker inte mina bröst är så spända längre, men tror nog de kommer mjukna lite till. Hade ingen känsla under brösten och bröstvårtorna styvnade inte överhuvudtaget första veckan. Nu är känseln tillbaka och bröstvårtorna tillbaka till normalt. Enda jag känner nu är en typ domnande känsla vid mitt gamla bröstveck.
Värmekudde ja..den hade jag liggande i skåpet. Tog aldrig reda på hur mycket cc jag hade innan, vad skulle du tro att jag hade? Hur mätte du det?
Lycka till med läkningen, hoppas du blir nöjd efter plopperiet :)
Kram
Gilla

MiniSmultron
Kvinna ·
Vad skönt att den kom tillbaka så snabbt :)
Min kirurg mätte min vävnad i 3D programmet. Med mitt ögonmått hade du säkert minst 150 iaf?
Tack ❤ förstår inte varför jag inte valde MF, sa ju från dag 1 att jag gillar den profilen mer än MM, är så sur på mig själv. Ploppa fort nu då ! :)
Hur kände /kunde du träffa vänner efter1 v? Min kille fyller år och folk vill komma hit och fira i helgen, känns lite sådär för min egen del. Egoistiskt av mig..
Kram
Gilla

Jen1983
Kvinna ·
Ja, hade varit intressant att veta den egna cc. 150 låter mycket, kände mig helt platt innan. Jag hade inte möjlighet att välja MM eller MF själv. Vi håller tummarna för ploppandet :)
Smärtan och stelheten är ju helt individuell. Jag opererades 21.12 och hade gäster på nyårsafton. Gick sådär..sambon fick göra det mesta och med mycket smärtstillande gick det. Du måste bara känna efter själv om du orkar. Vet era gäster om din operation? I mitt fall visste inte alla så var ganska tungt att dölja smärtan. Har du mycket ont?
Kram
Gilla

MiniSmultron
Kvinna ·
Varför hade du inte den möjligheten? Berättade inte kirurgen för dig?
Var är du opererad förresten?:)
Ingen vet om detta förutom sambon och 2 vänner. Just nu känns smärtan hanterbar, har kunnat resa mig upp själv samt tvätta mig. Så hima dålig timing! Hur är det med smärtan i nuläget? Fått tillbaka styrka i armar och så?
Hoppas allt går som det ska!
Jag ska nog lägga upp bilder snart !
Kram
Gilla

Jen1983
Kvinna ·
Angående MM och MF..vet faktiskt inte. Blev mer så under konsultationen att jag litade på att de valde implantat som skulle passa mig. Vi diskuterade nog de olika modellerna och kirurgen tyckte denna skulle passa mig. Känns lite dumt nu efteråt att jag inte var med delaktig. Som tur är jag nöjd med utseendet, annars hade det varit illa. Enda som jag upprepade hela tiden var att jag inte vill ha bollar till bröst, ville ha dem så naturliga som möjligt.
Som jag skrev tidigare rörde jag på mig för lite efter min op, sambon tvättade mitt hår och skötte allt här hemma. Minns att jag hade svårt att äta vid bordet på nyårsafton (svårt lyfta armen). Hade planerat att delta i julfirandet men det kom inte på fråga (skyllde på magsjuka). Du kan ju prata med din sambo. Han förstår säkert om det helt enkelt inte går att fira nu, skjut upp firandet några veckor om det känns då. Vänta och se, har du väldigt ont i helgen så går det ju att meddela att ni blivit sjuka.
Nu är jag nog nästan helt återställd (1 månad efter op). Storstädade hemmet igår och gick hur bra som helst :) har inte det minsta ont längre. Har försökt hålla mig på rygg eller sida då jag sover men vaknat flera gånger på mage (smärtfritt).
Jaa :) ladda upp bilder så får jag se..Lycka till med läkningen :)
Kram
Gilla