Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

Någon med 320 mp eller 325 mx här?? Viktigt!!

Bröstförstoring

Hej tjejer!

Någon här med dessa måtten? Hade varit till stor hjälp:)

Kram

16

Sortera efter

Carco

Carco

Kvinna ·

Jag har 325 mx🙂

Gilla
_Petra_

_Petra_

Kvinna ·

Jag har 325cc M+....

Gilla
Carco

Carco

Kvinna ·

Fick du någon hjälp av att se våra bilder? Svårt Det där med val av storlek och profil
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag stoppade i 320mp igår hos cosmo! Känns stora nu men är väl inte van :)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Hej maja-a!

Tänkte på dig igår faktiskt. Du och jag har i princip samma mått och samma cc föra operation. Funderar på att ta mindre än 320 nu då jag är skit rädd för att de ska bli för stora. Har du inga bilder du kan skicka så att man kan se hur de ser ut?

Hoppas att allt gått bra annars:)

/Poowan

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Vad omtänksamt! Asså nu är dom svullna och med tortyren på så man ser inte så bra. Men om du har haft b kupa så måste du ha haft mer vävnad än mig? Just nu känns storleken super, varken förstor eller för liten :) kommer bli snyggt senare!! Tror inte att du kommer att tycka det är för stort, bara att man är ovan i början :)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Ja jag har 200 cc vs 150cc. Alltså olikstora. Men tyckte att jag läste någon stans att du har 100-150cc. Men jag har nog lite mer än dig kanske. Men var och provade dem igen igår och då kändes de bara väldigt stora:( Är bara väldigt rädd att jag kommer att tycka att de är förstora och försöka gömma dem när ja väll fått de. / Poowan
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag hade ca 150cc! Nu vet jag inte hur de kommer att se ut när brösten läkt och med vanlig bh till men jag skulle säga en visuell C! Så överdrivet stort så man måste gömma tror jag inte. Mitt tanke var ju att jag vill ha möjliget att ha samma kläder som innan, har inte råd med både nya bröst och garderob :P
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

har lagt upp bilder nu från op-dagen! men som sagt var, inte så tydligt! tycker alla ser ungefär likadana ut. spetsiga och gömda bakom hårda band osv!

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

maja-a!

Det ser ju redan jättefint ut:) Faktiskt exakt så som jag vill ha det. Inte för stort, inte för litet. Tar du fler bilder innan den 16 aug så säg gärna till:) Tack för att du är så snäll och hjälper mig genom mitt val, uppskattas väldigt mycket:)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

tack så mycket :) 23:e menar du väl? :O det är ju inte ens en vecka, tror inte så mycket kommer att hända, ska kanske försöka få karln att fota när det är dax för dusch utan tortyren.
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Haha ja förlåt jag menar den 23e:P Känn ingen press det är bara ifall att du fotar innan dess:) / Poowan
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

här är dagens bild, dag tre eller fyra beroende på om opdagen är dag 1 eller noll!
dom känns större än vad de ser ut på bild! haha

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Okej ser jätte fint ut ju:) Tänkte bara höra med dig, har du någon bild sen före operationen? Lättare att se då om vi är ungefär lika i utgångsläget. Men 320 ser perfekt ut på dig ditt sluresultat kommmer nog att bli väldigt fint :)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

skitsnygga tycker jag :) ser bra ut för att ändå vara så nygjorda!
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Tack så mycket tjejer! :) hoppas att de blir mer bröstlika snart! Jag hade typ exakt liknande utgångsläge som malin88 :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem