Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Micciee

Micciee

Kvinna ·

Någon med 350/375cc MP eller 375cc HP??

Bröstförstoring

Halloj!

Någon här med 350/375cc Moderate PLUS Profile eller 375cc High Profile?

Är ni nöjda? Mått? Bilder?

Jag väljer mellan dessa men jag inte komma fram till något vettigt alls!! Blir tokig. HJÄLP!

Tror 375cc HP ligger högst upp på listan nu :) men är osäker på om det kanske kan vara för stort.

9

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

Jag har 350cc moderate plus profile å är nöjd med det :)
Gilla
artgecko

artgecko

Kvinna ·

har 375 moderate plus i mentor, och är nöjd.

men tänk på att 375 hp och mpp hos mentor skiljer 1,5 cm i bredd tror ja, det är rätt mkt.

försök matcha din egna bröstbredd , så om du så gärna vill ha hp/mpp så borde du istället ta den storleken som passar din bröstbredd bäst.

Gilla
Micciee

Micciee

Kvinna ·

Vad synd att ni båda inte hade fler bilder så att man kunde se hur resultatet blev! :)

Men jag tror att ni båda har fått jätte fina bröst, jag tycker om formen på MP och att den är lite bredare, men tråkigt att det är så litet put :(

Gilla
Inanna

Inanna

Kvinna ·

Har 300/325 mp+ och är supernöjd. Framförtuttar.

Gilla
Linda76

Linda76

Kvinna ·

Jag har 325 cc moderate + profile, lite mindre än du skrev om, men jag har en del bilder om du vill titta.

De är dock väldigt nya, bara 4 dagar - men jag är supernöjd än så länge.👍

Lycka till!

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag har 375 moderate plus profil, bilder kommer komma när dom hängt till sig lite Mer. Saken är den att det är inte lite fyllnad eller lite put i denna profil, det är något många har fått för sig. Jag hade innan a kupa, mina bröst är väldigt putiga nu med medel profil. Det du ska tänka på är vad som passar dina bröst inte gå efter profil :). Jag tog plus profilen för att jag ville ha brösten närmare varandra, de satt så långt ifrån innan. Medel profilen är inte platt, det är det ända du behöver veta ;). Jag hoppas att du kommer fram till rätt beslut och att dina bröst blir läckra. Jag älskar mina grymt mycket och ser skillnad på dom varje dag, de blev större än jag trodde :)
Gilla
Juli11

Juli11

Man ·

Jag har 375 cc hp coh 2 framför. Är nöjd med put och så men upplever att de är lite för smala för mig så jag kommer lägga in mer cc för att få bredd. Är rätt lång och bred om höfter och axlar
Gilla
ida2

ida2

Kvinna ·

350 moderate plus ,diameter 12,6 har jag och e hyftsat nöjd ;D

Gilla
gnarly

gnarly

Kvinna ·

Har 350cc MP+ bakom. Har en del bilder i galleriet. Lycka till med ditt val! :)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem