Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
pikaboo profilbild

pikaboo

Kvinna ·

19 aug, 2020

Någon med 500cc och uppåt, stämde ristestet?

Implantat (ev hybrid)

Jag var på konsultation igår på Plastikakademin i Linköping, läkare Johan Thorfinn. Hört mycket bra om honom här omkring, och han upplevdes väldigt rak och ärlig. Jag vill ha stora bröst, ligger idag på liten B kupa- typ A kupa. Lite bröstfyllnad med mer skinn. Jag provade såklart lite olika, och kände 500cc är de jag känner är nästan i de minsta laget för mig. Gått nu halva dagen med 500cc i ristest. Och känner än så länge att de är förlitet mot vad jag tänker mig. Stämde ristestet för hur erat resultat blev med 500cc och högre ? Eller var de mindre respektive större ? Jag har bestämt mig för Mentor Siltex high profile så mycket vet jag. Och de ska vara minst 500cc.

4

Sortera efter

Anonym användare

20 aug, 2020

Ett tips är att inte låsa fast sig vid antal cc utan kolla mycket på bröstbilder efter vilket resultat du vill uppnå. Så kommer din kirurg kunna säga vad som krävs för cc och profil mm för att nå dit. Jag har motiva corse 925cc gjorde inte ristest innan någon av mina operationer.
Gilla

pikaboo

Kvinna ·

20 aug, 2020

Okej, jag har idag provat med 600 och de kändes mer så som jag tänker mig. Men hur bestämde du dig just för de?
Gilla

Anonym användare

21 aug, 2020

pikaboo skrev:

Okej, jag har idag provat med 600 och de kändes mer så som jag tänker mig.
Men hur bestämde du dig just för de?

Jag gjorde ett byte i februari från 400cc mentor till mentor Hp 640cc men det blev ej så stor skillnad som jag ville ha så när jag pratade med min kirurg pratade vi om motiva corse 825cc kanske 925cc vilket jag tyckte lät stort. Men då sa han till mig att ändra fokus och leta upp ett resultat jag ville uppnå. Visade han bilder och då sa han att det kommer krävas motiva corse 925cc. Och jag är så nöjd med resultatet och att han sa som han sa. Trodde jag skulle vakna upp med två mega bomber ? visst dom är stora men inte för stora. Jag har bilder upplagda om du vill se.
Gilla

Mango1

Kvinna ·

22 aug, 2020

Ursäkta okunskapen men hur gör man ristestet?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem