Javisst
Kvinna ·
Någon med 550-650 cc?
Är det någon av er som lagt i 550-650? Blev ni nöjda? Vad var utgångsläget, hur lång, vikt osv. Alla svar är jättetacksamt!
Sortera efter

GoldenHeart
Kvinna ·
Gilla

Javisst
Kvinna ·
Å vad roligt! trivs du med storleken? Kag är jättesugen på att lägga i 600 men är lite feg. Känns bra att se att någon annan har liknande och dessutom lite kortare än vad jag är. Ser att du använt lite mindre innan, vet du om de är någon fördel att gå stegvis lr är de lika bra att köra all in? Tack för svaret :)
Gilla

GoldenHeart
Kvinna ·
Jag trivs väldigt bra med storleken. Hade inte velat ha större dock :) Precis, du är ju längre än jag, så om du inte är jättejätte smal och tunn, så borde du kunna bära upp 600 utan problem. Jag är liten i kroppen, men har ganska breda axlar.
Om du kan köra "all in" får kirurgen avgöra.. men 600 går nog att lägga in på de flesta direkt, om man inte har extremt oelastisk hud eller trånga muskler. Men det kan som sagt din kiruig avgöra på konsultationen när han/hon får se och känna hur utgångsläget är.
Gilla
Jag har 590cc UHP, och är supernöjd med det. Använde bhar i 70A innan op, men skulle nog haft 65AA.. Längd o vikt står i min signatur :)