Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
carro2002

carro2002

Kvinna ·

Någon med 550cc hög profil eller 450 cc moderate?

Bröstförstoring

Hej!

Var på konsultation hos Örjan på Proforma igår och gick dit i tron att jag ville lägga in runt 375 cc men när jag kom dit och förklarade vad jag ville ha, naturliga bröst som går ut lite på sidorna ej runda bollar, så var det 550 cc hög profil profil eller 450 cc moderate som var det som skulle passa i och med att jag är lång 173 cm, 66 kg med breda axlar vältränad. Så skulle bli jätteglad om ni med samma storlek och bilder kude hojta till:)

Tack på förhand:)

7

Sortera efter

via_dolorosa

via_dolorosa

Kvinna ·

Opticruse har skit fint resultat med 550cc HP. Kolla in hennes bilder. Jag tror absolut attdu skulle bära upp 550cc hur snyggt som bara den. Du ska inte haka upp dig på cc mängden utan du ska gå på det som känndes bra på konsulationen. Själv är jag 176 på ca 70kg med 650cc HP. Mina kan se vulgära ut i rätt BH och urringat om jag vill men väldigt diskreta i vissa kläder. Finns lite bilder som visar detta i min logg. 🙂

Gilla
carro2002

carro2002

Kvinna ·

Tack:) Ska kika på era bilder!

Gilla
sourcherry

sourcherry

Kvinna ·

Jag har 450 moderate, är lite längre än dig bara. Fick välja mellan det eller hög profil 525 men tycker 450 blev bra, gillar bredden också :)

Gilla
Misan73

Misan73

Kvinna ·

Jeg har 500 HP men er lavere, de er også forsat så ny at de ikke helt er faldet på plads endnu, men du kan evt. få et indtryk af størrelsen. :-)

Gilla
carro2002

carro2002

Kvinna ·

Misan73 superfina! Just nu lutar det åt 500Hp som du har. Vet du vad du har för bröstbredd samt vilken bredd på implantat du har?

Gilla
Misan73

Misan73

Kvinna ·

Nej jeg husker det ikke, men ved at mit implantat var 2 cm bredere end min oprindelige brystbrede. Men Ivan udvidede fikan, hvilket man ikke kan se og jeg har heller ikke fået ripling eller andre konstigheter.

Gilla
Nallon

Nallon

Kvinna ·

Jag har 500HP men inte mentors, vet inte om de skiljer sig på bredd eller put men bilder finns iaf. =)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem