Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
SevenEleven

SevenEleven

Kvinna ·

Någon med 590cc Ultra high?? Är det stort för mig?

Bröstförstoring

Hejsan, behöver råd!!! Jag ska operera mig om en månad på citadellkliniken. Valde 590cc Ultra high då jag tyckte att dom såg bra ut plus att jag vill ha att det ska synas lite att jag har opererat mig men det ska ändå inte vara något man ser direkt. Finns det någon som lagt in 590cc och är smal som mig för har kollat bilder runt om på google o vissa ser det gigantiskt ut på som är smala men på vissa andra ser de litet ut. Vet att jag inte kommer välja större implantat ändå men vill ha lite råd om ja kanske ska välja ett mindre ändå. Tacksam för svar

20

Sortera efter

Tez

Tez

Kvinna ·

Jag ska också operera mig på citadellkliniken och jag har valt 600cc hp. Men jag velat lite mellan 550cc och 600cc. 

Tänker samma som du, vill att det ska synas lite men ändå inte bli gigantiskt. 

Varför valde du just 590cc? 

Gilla
Bröstlisa

Bröstlisa

Kvinna ·

Jag ska op mig på Bellakliniken och valde 620 cc och jag känner som du på vissa ser det bra ut på vissa mindre bra är lite osäker jag med...

Gilla
SevenEleven

SevenEleven

Kvinna ·

Tez : Det enda som passade min kropp var uhp för de implantatet var det enda ja kunde ha då jag har väldigt smal bröstkorg och 590cc på ultra high var tydligen det största sen kändes det bra också. tyckte att de var för litet med snäppet mindre, gissar på att det kan varit 500-520 kanske.

Så hoppas verkligen det blir bra men skönt o höra att fler känner som mig :)

Bröstlisa: Ja det är ju så olika från person till person, har en vän som har 600 hp och hennes är gigantiska tycker jag haha fast hon har former. men kan också vara att man vet själv om att man ska lägga in 590 ultra high som inte är lika breda som hp implantaten fast ger lite mer put om du fattar vad ja menar. Men tror det kommer sitta perfekt på dig. Vi får hålla kontakten och utvärdera :)

Gilla
SevenEleven

SevenEleven

Kvinna ·

Är det någon som har 590cc som har bronsbilder?
Gilla
Aaannnaaas

Aaannnaaas

Kvinna ·

Jag har lagt in det, väger ju mer än dig men jag älskar den storleken!
Gilla
SevenEleven

SevenEleven

Kvinna ·

Aaannnaaas skrev:
Jag har lagt in det, väger ju mer än dig men jag älskar den storleken!

Okej, Det ser ju jättebra ut på dig. Passar din kropp.

Är fortfarande skeptisk till om det kommer se 'För" stort ut, är ute efter stora bröst men inte "För" stora.

verkar som 590cc uhp är en mer ovanlig storlek för hittar inte så många som lagt in det.

tack för ditt svar :)

Gilla
SevenEleven

SevenEleven

Kvinna ·

Okej, Det ser ju jättebra ut på dig. Passar din kropp.

Är fortfarande skeptisk till om det kommer se 'För" stort ut, är ute efter stora bröst men inte "För" stora. 

verkar som 590cc uhp är en mer ovanlig storlek för hittar inte så många som lagt in det. 

tack för ditt svar :)  

Gilla
Tez

Tez

Kvinna ·

Vad är skillnaden på uhp och hp? :)
Gilla
SevenEleven

SevenEleven

Kvinna ·

Ultra high ger mer put och är inte lika breda som high om jag förstår Rätt. :) om du förstår hur jag menar?
Gilla
feliicia

feliicia

Kvinna ·

Vi är lika stora och jag har 560g (600cc) och extra hög. Har storlek 60J, dom är stora men inte så stora som jag hade velat ;) Finns massa bilder på min profil. Lycka till :)
Gilla
silicea

silicea

Kvinna ·

Eftersom du är såpass liten så tror jag det kommer synas väldigt mycket att du har silikon om du tar så mycket. Det kommer vara helt uppenbart även med kläder på.

Du verkar inte helt säker på hur mycket du vill att det ska synas? Det måste du tänka igenom. Är det okej för dig att du går på stan och alla kan se att dina bröst är fejk eller skulle du tycka att det känns jobbigt att "alla" vet? Eller är du mer rädd för att de ska bli för små? Kommer du känna dig bekväm på tex stranden?

Ang ultra vs high så handlar det ffa om diametern. Om man har två implantat i samma cc så är extra hög smalare än hög som i sin tur är smalare än medium.

Jag har motsvarande ultra hög fast i annat märke och tycker inte mina står ut onaturligt mycket. Var tvungen att ha så för att få plats på min bröstkorg. Säkert samma sak för dig, vill du ha så mycket cc så har du inget annat val än uhp. :)

Gilla
SevenEleven

SevenEleven

Kvinna ·

Dina är ju supersnygga :)
Gilla
SevenEleven

SevenEleven

Kvinna ·

silicea skrev:

Eftersom du är såpass liten så tror jag det kommer synas väldigt mycket att du har silikon om du tar så mycket. Det kommer vara helt uppenbart även med kläder på.

Du verkar inte helt säker på hur mycket du vill att det ska synas? Det måste du tänka igenom. Är det okej för dig att du går på stan och alla kan se att dina bröst är fejk eller skulle du tycka att det känns jobbigt att "alla" vet? Eller är du mer rädd för att de ska bli för små? Kommer du känna dig bekväm på tex stranden?

Ang ultra vs high så handlar det ffa om diametern. Om man har två implantat i samma cc så är extra hög smalare än hög som i sin tur är smalare än medium.

Jag har motsvarande ultra hög fast i annat märke och tycker inte mina står ut onaturligt mycket. Var tvungen att ha så för att få plats på min bröstkorg. Säkert samma sak för dig, vill du ha så mycket cc så har du inget annat val än uhp. :)

Jag vill det ska synas men inte se upplåst ut! Vill ej ha de där uppblåsta utseendet men ändå stora. Bryr mig ej om att de syns bara de ej ska se ut som två stora jäkla bollar :)
Gilla
silicea

silicea

Kvinna ·

Om man får bollar har mycket att göra med hur mycket fett man har på bröstkorgen och hur mycket bröstvävnad man har, men också implantatet såklart.

Satsa på ett mjukt implantat (coh1). Och så tycker jag du ska visa en bild för kirurgen på hur du absolut inte vill att det ska se ut! Fråga honom vad han rekommenderar för att få så stora som möjligt utan att se ut som på bilden. :)

Gilla
SevenEleven

SevenEleven

Kvinna ·

silicea skrev:

Om man får bollar har mycket att göra med hur mycket fett man har på bröstkorgen och hur mycket bröstvävnad man har, men också implantatet såklart.

Satsa på ett mjukt implantat (coh1). Och så tycker jag du ska visa en bild för kirurgen på hur du absolut inte vill att det ska se ut! Fråga honom vad han rekommenderar för att få så stora som möjligt utan att se ut som på bilden. :)

Okej tack för tipset. Det enda som skulle bli bra på mig var Uhp och mentors implantat så hoppas på de bästa men ska ta med en bild. Typ victoria Beckham är ett big no NO! Haha
Gilla
silicea

silicea

Kvinna ·

Haha ja hon är min skräckbild också!!
Gilla
SevenEleven

SevenEleven

Kvinna ·

Ja fy men smaken är som baken...Delad..

Jag är helt storleksblind nu alltså har suttit och gått igenom varje bild jag hittat på sidan och det är verkligen helt upp till var person

hur det ser ut. Jag tror jag får försöka nöja mig med att jag valde 590 utav en anledning när jag var på konsultation, jag tyckte det såg riktigt bra ut där. Det är nog det bästa...

Gilla
SevenEleven

SevenEleven

Kvinna ·

Någon annan som lagt in 590cc Uhp Mentor den senaste tiden eller motsvarande av andra implantat? :)

Gilla
super123

super123

Kvinna ·

Hej!

Måste bara fråga. bestämde du dig för 590 cc uhp tillslut? Har bestämt mig för en ny operation och var på konsultation idag. Bestämde mig tillsut för 580 cc uhp men blir lite osäker på om det blir förstort? Hur känner du? 

Gilla
SevenEleven

SevenEleven

Kvinna ·

Ja jag körde på 590 :) ja de blev bra haha Dock är jag storleksblind nu ( tycker dom e små ibland) bilder finns i galleriet :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem