Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
sara2013

sara2013

Kvinna ·

Någon med AA/A-kupa som har gjort/ska göra 375cc?

Bröstförstoring
Hej!
I april ska jag göra min efterlängtade bröstförstoring men är jätte osäker på storleken. På konsultationen rekommenderade läkaren 450-500cc hp vilket jag tyckte blev för stort på mig. Jag har idag ungefär 75 AA/A, dvs i princip ingenting. Dock tyckte han att de funkade till mina 179cm/60kg. Jag bad att få prova mindre och fick då 375cc mp vilket såg mycket naturligare ut enligt min mening. Är det någon som haft obefintliga bröst och sedan lagt i ca 375cc? Kan ni dela med er av bilder? Jag vill ha ett naturligt resultat, alltså inga bomber. Vill kunna ha bikini utan att man ser de markanta runda bollarna. Samtidigt vill jag inte att de ska bli för små (försvinna bakom muskeln). Jag har lagt upp bilder med både 375cc och 500cc. Ni som har erfarenhet - vilka ska jag välja? Vad bör jag tänka på?
21

Sortera efter

Joliine

Joliine

Kvinna ·

Jag gick från platt till 375cc mentor anatomiska. Jag är nöjd men hade verkligen önskat att jag vågade lägga in mer (450 va Max på mig) jag är liten(157,52) men med implantatetjag har nu ser det jätte naturligt ut på mig;) kan fortfarande ha mina kläder i XS/S man ser ingen skillnad nästan. Dem som inget vet har inte sagt nått . Har dock inte testat tex push up/urringat osv..eftersom brösten bara är ca sex veckor.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem