Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
vanessa82

vanessa82

Kvinna ·

Någon med bilder på 650cc???

Bröstförstoring

Någon som lagt in 650cc??? skulle gärna vilja veta hur de ser ut,vad har ni fått för bh stl ungefär??

Kram på er =)

8

Sortera efter

via_dolorosa

via_dolorosa

Kvinna ·

Du kan söka på det i galleriet 👍

Gilla
vanessa82

vanessa82

Kvinna ·

där e bara 3-4 personer........kanske inte fler som har lagt in så då,men tack iallafall =)

Gilla
Sandrah

Sandrah

Kvinna ·

Då har du säkert sett mina... Jag har 70G-H i bh nu och hade 75B innan :)

Gilla
mattiilda

mattiilda

Kvinna ·

jag har , men har inte lagt in några bilder här . men det kommer , men jag gjorde lyft också . innan hade jag 85b-c och nu har jag 85G :) och upplever dom alldeles för små, men jag är en rätt "stor tjej" också :P

Gilla
vanessa82

vanessa82

Kvinna ·

Sandrah skrev:

Ja dina e jättefina!!!  Så vill ja ha dem, ville bara se fler bilder =)......hur upplever du att dem e i stl? e du nöjd? Känns de i ryggen?? kram

Jag tycker att bilden me den svarta bh e jättefin =)

Gilla
vanessa82

vanessa82

Kvinna ·

mattiilda skrev:

jag har , men har inte lagt in några bilder här . men det kommer , men jag gjorde lyft också . innan hade jag 85b-c och nu har jag 85G :) och upplever dom alldeles för små, men jag är en rätt "stor tjej" också :P

Ja snälla lägg ut bilder,ska på konsultation den 31mars.......hade vatt kul och se,hade du velat ha dem större då?? Va menar du med stor tjej? ja e 170cm........men jag vill inte lägga i och sen ångra mig att jag inte tog större. kram

Gilla
Sandrah

Sandrah

Kvinna ·

vanessa82 skrev:

Sandrah skrev:

Ja dina e jättefina!!!  Så vill ja ha dem, ville bara se fler bilder =)......hur upplever du att dem e i stl? e du nöjd? Känns de i ryggen?? kram

Jag tycker att bilden me den svarta bh e jättefin =)

Håller på att lägga upp lite bilder i bikini ;)

Jag är rätt nöjd med storleken! I vissa kläder kan jag önska dom större ibland, men jag vet att det blir orealistiskt i andra kläder (för att inte prata om bikini) Jag känner ingenting av tyngden på dom... Ganska förvånad över det faktiskt :) Ingen ryggvärk eller liknande.. dom känns inte tunga på nåt sätt, ingen skillnad från innan!

Gilla
vanessa82

vanessa82

Kvinna ·

okej men de e ju skönt att du inte känner i ryggen,då kan man ju hoppas på de, de lutar faktiskt åt 650cc,dina e ju grymt fina =)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem