Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
flickan

flickan

Kvinna ·

Någon med ca 300ml?

Bröstförstoring

Jag har nu börjat testa mig fram med vad jag skulle trivas med, ni vet "Ristestet".

Jag testade ut 300ml först och till en början, OJ va stort.. eftersom jag är nästan helt platt. men när jag gått runt lite så börjar det faktiskt kännas riktigt bra, att dethär känns perfekt för mig! 

Min fråga är, är det någon som har 300ml här? ca? Vilken storlek har ni i Bh nu? 

Och säg gärna till om ni har några bilder på just den mängden, (om ni hade a från början) så man ser någorlunda lika ut! :)

14

Sortera efter

Luisa

Luisa

Kvinna ·

Hej jag har lagt in 350cc hade en à kupa innan. Kan lägga upp en bättre bild sen på hur det ser ut nu 1 månad efter op. Den bilden jag har lagt upp e lite snett å de är väldigt svullna då det är dagen efter op ;) På bild tycker jag att brösten ser större ut än vad jag upplever dom :P
Gilla
flickan

flickan

Kvinna ·

Ja gör gärna det tack :) va fina dom va när de ändå bara va en dag efter! Har du köpt bh än? tänkte om du visste strl? och valde du framför/bakom muskeln? Men känns det bra för dig nu? och du är nöjd med strl? :)

Gilla
Sidney88

Sidney88

Kvinna ·

Jag har 300 cc (ml) framför, hög profil. Är dock betydligt "större" än dig så 300 kommer nog att se större ut på dig än vad det gör på mig :) Mina är inte färdiga men nu har jag 65F/70E, i vissa BHar 70D. Visuellt skulle jag tippa på en C-kupa. Vilken BH-storlek man får är nog svårt att säga innan dock, eftersom olika kroppar sväljer olika mycket av implantaten, man har olika mått på underband samt beroende på vilken profil man har.

Gilla
flickan

flickan

Kvinna ·

Okej, för de jag vill ha är ungefär en C-kupa.. svårt att mäta sådär med ris tycker jag.. det bästa är väl att prata med dem på konsultationen. Får man testa med implantat där? eller hur funkar det? 

Är rädd för att dom ska bli för stora för det vill jag verkligen.. Jag är ganska liten som sagt så vill inte det ska se för stort ut!Så det är väl max 300!

:)

Gilla
Sidney88

Sidney88

Kvinna ·

Ja, det är lite svårt med ristestet, det håller jag med dig om! Det ger en indikation på hur det kan se ut, men det är ju inte direkt 100% exakt.

Utifrån det du beskriver att du vill ha kan säkert 300 bli lagom på dig! :) Men sedan beror det lite på hur man ser ut i kroppen också, ibland kan man inte få exakt det man vill/tror, så var det för mig t.ex. Men det där reder ju sig när du har träffat kirurgen! Man brukar få prova implantat under en BH och tajt tröja, men hör med kliniken i fråga om du själv ska ta med BH och tröja/or eller om de har det där :)
Gilla
majsan13

majsan13

Kvinna ·

jag har 300 ml delvis bakom. innan hade jag 80 c/d nu har jag en d kupa med 300men jag hade mycket egen vävnad innan, bara det att de hade börja hänga något. jag har en lågprofil coh 1.

Gilla
Truecon

Truecon

Kvinna ·

Jag har 275cc. Jag var i stort sett platt innan. Jag är ungefär i din stl ( kroppen). Mina är ganska nya. 3 v.
Gilla
flickan

flickan

Kvinna ·

sidney_88 : okej, ja juste det ska jag nog ringa och fråga dom så jag vet innan! :) ja, det är ju bra att ha ett "hum" om max strl iaf, kanske vill ha något mindre men man vill ju inte lägga i för lite heller! :P

Majsan13: Ja då är det ju lite skillnad, ja har ju A kupa.. vill inte det ska se opererat ut bara, så då vill ja inte lägga i för mycket!

Truecon: ja dom såg jätte fina ut!! :) ungefär sån strl tycker jag är lagom! men man blir nog mer säker på när man pratat på konsultationen!

Gilla
AnifareS

AnifareS

Kvinna ·

Jag har 300:) och jag har 65F!! Var ute efter typ C-D kupa men lås dig inte vid det. Ta det som passar din kropp å som du tror du kommer trivas med. Nu är ja rätt mycket längre än dig men på mig ser de ut som en stor C:)
Gilla
flickan

flickan

Kvinna ·

AnifareS: ja okej de är sant faktiskt! får testa mig fram lite och sen får ja se bättre på konsultationen :) 

Gilla
AnifareS

AnifareS

Kvinna ·

Gör du så:) jag var så låst vid att det absolut inte fick bli större än D. Man vill ju ha lättare att hitta underkläder, inte svårare;) Men det är faktiskt mycket viktigare att man trivs än att man kan köpa en bh på hm. Det är faktiskt ingen bra kvalité ändå;)
Gilla
flickan

flickan

Kvinna ·

Ja men det känner jag också! vill kunna köpa underkläder vart som, men som sagt man måste ändå trivas med sig själv ;)

Gilla
Mystikk

Mystikk

Kvinna ·

Jag hade 75B innan och opererade in 370 cc igår bakom muskeln... jag var också jätterädd att det skulle se för stort ut innan men som det känns nu är jag glad att jag inte valde 325 istället som jag velade mellan :-) Jag ville att man ska kunna dölja brösten ibland och framhäva ibland och som det ser ut än så länge så tycker jag att man kan det :-) Lycka till, me tror 300 kommer bli bra på dej!

Gilla
flickan

flickan

Kvinna ·

Mystikk: aha okej! Ja det vill man ju inte att de ska se för stort ut! Skönt att du blev nöjd ialla fall! precis man vill inte att de ska framhövas hela tiden! Tack :) ja tror de kan bli bra, max 300 iaf :)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem