Bärry85
Kvinna ·
Någon med liknande mått; bröstbredd 13cm, kroppslängd 172, vikt 60kg? HJÄLP!!
Nu tror jag att jag håller på att bli tokig av alla funderingar kring storlek! Hade bestämt mig för 415cc allergan responsive. Jag vill absolut inte ha jättestora bröst men de ska ändå vara i proportion till resten av kroppen. Till en början lät 415 cc jättestort men kirurgen förklarade att med min längd och bröstbredd så skulle det bli lagom enligt mina önskemål. Så jag vande mig vid tanken och var ett tag till och med inne på 450cc eftersom de implantaten är exakt lika breda som min bröstbredd- slog bort det alternativet ganska snabbt och nu är jag så orolig att 415cc hög projektion blir för stort! Någon med någorlunda lika mått som mig som har eller ska genomgå op? Allt ni har att komma med är värdefullt!
Sortera efter

Annaas
Kvinna ·

Bunny
Kvinna ·

Bärry85
Kvinna ·

Nnls
Kvinna ·

Bunny
Kvinna ·

Anonym användare
Jag är kortare men tyngre än dig och tycker inte mina 600 är för stora så du borde kunna ta 450. Vet inte hur mycket det skiljer mellan 415 och 450. Några mm hit och dit syns inte på plats i kroppen. När jag behövde byta från 540g hp reponsive till 600cc hp mentor ökade putet 3mm. Det syns inte öht. Jag var supernojjig och sa bestämt nej för att jag inte ville ha mer projektion. Patrik sa att det inte skulle märkas och han hade rätt.
Bunny, det där med synliga kanter gäller mer vid framförplacering..

Bärry85
Kvinna ·

Bärry85
Kvinna ·

Anonym användare
Det där med projektion och bredd är en avvägning. Det ska vara balans. Tar du för breda men för lite put blir det tjockpannkakor och för smala men för mycket put så blir det torn istället. Sen påverkar din egen vävnad också beroende på hur den lägger sig. Patrik sa till mig på min första konsultation hos honom för 1,5år sen att han tyckte det oftast blev bäst med mellanprofil på små implantat och hög profil på runt 400 och uppåt. Jag kan faktiskt hålla med även om man kanske inte ska dra det vid nån exakt siffra i cc så där. Men om man tänker efter.. finns ju tex inga små naturliga bröst med väldigt mycket put

Bluebutterfly
Kvinna ·

Bluebutterfly
Kvinna ·

Bärry85
Kvinna ·

Nnls
Kvinna ·

9April
Man ·

Imsdal
Kvinna ·