Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Citruz

Citruz

Kvinna ·

Någon med mentor runda 450cc hp - bakomplacering?

Bröstförstoring

Hejsan tjejer! Jag ska göra en bröstförstoring den 12/6 hos Ivan Letterfors på Kosmetisk Kirurgi i Falköping. Velar mellan storlekarna 375cc och 450cc hp. Är rädd att det ska bli för stort då jag är ganska kort, 164cm och väger ca 54kg. Har i dagsläget en liten 65A i bh-storlek. (Är bred över höfterna och har stor rumpa). Är det någon i detta forum som har liknande kroppstyp, proportioner och 450cc hp tillika kan "bjuda" på lite bronsbilder då jag ännu inte är silvermedlem. Hjärtligt tack på förhand! Vänligen Citruz

14

Sortera efter

ollie

ollie

Kvinna ·

Vi har samma utgångsläge och jag är också stor över höfter o rumpa men smal på överkroppen. Jag har 450 HP mentor. Är nöjd!
Gilla
Impalan

Impalan

Kvinna ·

Jag är 167 cm, 59 kg och har mentor runda 450 bakom, och jag trodde de skulle bli större än vad de faktiskt blev, men jättenöjd!
Gilla
Citruz

Citruz

Kvinna ·

ollie skrev:
Vi har samma utgångsläge och jag är också stor över höfter o rumpa men smal på överkroppen. Jag har 450 HP mentor. Är nöjd!
Stort tack Ollie :) Dina bröst ser toppen ut ;). Är de lätta att dölja samt framhäva?
Gilla
Citruz

Citruz

Kvinna ·

Impalan skrev:
Jag är 167 cm, 59 kg och har mentor runda 450 bakom, och jag trodde de skulle bli större än vad de faktiskt blev, men jättenöjd!
Skönt att höra Impalan :) Vill absolut inte få för stora bröst i förhållande till min kropp. Vill inte uppfattas som klumpig och stor :/
Gilla
ollie

ollie

Kvinna ·

Ja! Det går att dölja att de är stora fortfarande men det är lite på gränsen. Särskit nu på sommaren när det är mindre kläder som gäller. Men absolut inte så jag ångrar storlek!
Gilla
Ängla

Ängla

Kvinna ·

Jag har planer på mentors 400cc hp bakom muskeln. Jag är 157cm lång och väger 48kg, har en del egen vävnad. Vill ha stora men inte så stora att brösten är det enda man ser. Vill gärna också se lite brons bilder :)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Tror inte du kmr ångra dig med 450cc eftersom du har höfter och rumpa. Kmr bli snyggt! ;)
Gilla
Nobba

Nobba

Kvinna ·

Du kan kolla mina har dock 500cc!! Jag tycker att jag tog för stora men efter att ha läst här inne om många som vill ha större efter ett tag, hoppas jag på att jag kommer tycka att de är bra när jag vant mig. Hade tängt att ta 400 men Ivan tyckte 500 hmmm skulle kanske tagit 450... men men gjort är gjort och gubben gillar dem iaf ;)
Gilla
Citruz

Citruz

Kvinna ·

Swan skrev:
Tror inte du kmr ångra dig med 450cc eftersom du har höfter och rumpa. Kmr bli snyggt! ;)
Tack Swan:) Kanske inte behöver oroa mig så mycket som jag gör :/
Gilla
Citruz

Citruz

Kvinna ·

Nobba skrev:
Du kan kolla mina har dock 500cc!! Jag tycker att jag tog för stora men efter att ha läst här inne om många som vill ha större efter ett tag, hoppas jag på att jag kommer tycka att de är bra när jag vant mig. Hade tängt att ta 400 men Ivan tyckte 500 hmmm skulle kanske tagit 450... men men gjort är gjort och gubben gillar dem iaf ;)
Hej Nobba! Är rädd för att känna precis som du gör efter operationen om jag tar 450cc HP. Men om det är du på profilbilden ovan måste jag säga att de ser helt perfekta ut till din kropp. Hur lång är du? Min förhoppning är att Ivan ska hjälpa mig med storleksvalet utifrån mina proportioner. Många som opererat sig hos honom tycker att han har öga för det där med storlek utifrån proportioner och förutsättningar :) Villl inte att de blir för små och att känslan efter operationen känns "meningslös" och heller inte för stora. Detta är det kluriga beslutet inför op :/ Har dina bröst läkt fint? Inga ryggbesvär efter op?
Gilla
Citruz

Citruz

Kvinna ·

Carolineee skrev:
Jag har planer på mentors 400cc hp bakom muskeln. Jag är 157cm lång och väger 48kg, har en del egen vävnad. Vill ha stora men inte så stora att brösten är det enda man ser. Vill gärna också se lite brons bilder :)
Det blir säkert en passande storlek till dig då du har mycket egen vävnad innan op :)
Gilla
Nobba

Nobba

Kvinna ·

Hej hej Jo det är jag på den bilden.. Börjar så smått vänja mig med de nya brösten. Jag är 163cm. Jag tror att 450 kan bli bra på dig, men jag tror att det kan ta några månader innan man vänjer sig och som sakt jag har svårt att se att jag kommer känna att jag vill ha dem större. Det kan ju vara skönt att inte känna att man inte fått valuta för pengarna ;) Ryggen har jag väl inte haft så ont i, men jag har fått lite problem med värk i skulderbladet när jag använder armarna mycket. De tror att det är några nerver som kanske ligger i kläm. Känns bättre nu en för någon vecka sedan så jag hoppas att det ska ge med sig helt. Läkningen har annars gått finfin om det inte vore för skuldran så hade jag nog varit normal efter en vecka. Nu väntar jag bara på att brösten ska bli mjuka så de blir lite gosiga.
Gilla
Nobba

Nobba

Kvinna ·

Hej Citruz Hoppas att allt har gått bra idag. Du får komma med en uppdatering vilken strl det blev.
Gilla
Citruz

Citruz

Kvinna ·

Hej! Äntligen opererad och klar, mår toppen och har varit på Apoteket samt på en kortare promenad. Lärt mig massagetekniken och rör på mig så mycket jag bara orkar och kan :) Implantatval mentor runda 375cc M+ profil (helt bakom muskel). Hoppas jag blir nöjd med storleken även när brösten hängt till sig :) Känns fantastiskt att äntligen ha bröst när jag ser ner på min nakna kropp - supernöjd med allt vad operationen innebar. Ska skriva mer när jag blir piggare i knoppen. Hoppas ni alla mår fint! Kram
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem