Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Kaya99 profilbild

Kaya99

Kvinna ·

03 okt, 2020

Någon med Motiva round UHP 550-600cc?

Bröstförstoring

Någon som har ultra hög profil 500-600? Erfarenheter? Nöjda?

3

Sortera efter

Kaya99

Kvinna ·

04 okt, 2020

Ingen alls? Undrar mest om ultra hög profil, om det känns för mycket utåt? Har själv hög profil och är lite nyfiken på hur stor skillnad det är .
Gilla

majsan13

Kvinna ·

12 okt, 2020

Hej, Jag har motiva uhp, men ergonomix istället för round. Hade tidigare mentor lågprofil och det är en stooor skillnad på implantatens profil. Det är liksom mer bröst utåt än i bredd, vilket jag tycker ser bättre ut. Älskar mina nya bröst, dock ska jag göra en liten korr. Har 510 cc
Gilla

Kaya99

Kvinna ·

12 okt, 2020

majsan13 skrev:

Hej,
Jag har motiva uhp, men ergonomix istället för round. Hade tidigare mentor lågprofil och det är en stooor skillnad på implantatens profil. Det är liksom mer bröst utåt än i bredd, vilket jag tycker ser bättre ut. Älskar mina nya bröst, dock ska jag göra en liten korr. Har 510 cc

Vad roligt att höra att du är nöjd. Vad mest rädd att ultra hög profil var för utåt, men det verkar inte så. Funderade också på att egonomix kan passa bättre med ultra hög än runda iomed att det blir kanske för onaturligt. Men är rädd att ergonomix kommer hänga sig snabbare. Min kirurg sa att rund passar mig bättre iomed att jag är så ung men vet inte riktigt hm? Vad ska du korrigera?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem