miss tanja
Kvinna ·
Någon med tidigare A-Kupa som lagt in 700cc?
Undrar om det finns någon som haft A-Kupa innan o.p Och lagt in 700cc eller mer..
Isånnafall framför/bakom?
Knappt hittat någon här som gjort det :/
Skulle gärna vilja se bilder på det och höra hur det gick till... .. :D :D
Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare
Håller med ovanstående, spec om du har en a kupa och vill ha 700 cc direkt.

Störreboobs
Kvinna ·
Håller med jag med tyvär:/ Jag la in 450cc i min dåvarande a-kupa och min kirurg trodde inte att han skulle få in mer än så, kanske lite mer men tror inte det går att lägga in så mycket första gången..kram

guldskor
Kvinna ·

miss tanja
Kvinna ·
Jag tror också att det är så tyvärr :(
Ja, det beror ju mycket på hur ens kropp är byggd.
Jag får nog vänta tills min konsultation och se vad kirurgen säger helt enkelt..
Har också sett Ana, Vet inte heller hur stora hon hade innan dock :)
Tack girls :)

Anonym användare
Jag hade A-kupa och fick 425cc, gick inte att få in större. Det hade antagligtvis inte blivit så bra då skulle jag tro. Allt beroe nog på din kroppsbyggnad och egen vävnad :)) Lutar åt att lägga in större men har inte betsämt mig än. Är intresserad av åtminstonde 600 cc nästa gång :))

miss tanja
Kvinna ·
Ok. Ja precis ::))
Hur lång tid måste man vänta minst, om man ska byta till större implantat?
Får man betala lika mycket som den första då?

Anonym användare
Jag ska prata om det på mitt återbesök nu nästa vecka och se vad kirurgen säger. Men jag hoppas på reducerat pris om jag nu kommer att byta till större. Har i dagsläget E-kupa i vanliga affärer så om jag ska tänka på tillgängligheten av storlekar ska jag nog inte byta till större ;) men mycket vill ha mer heter det ju :))
Tror det måste gå minst 6 månader iallafall innan byte eller korrigering :))

twinky
Kvinna ·
TheDiaryBitch hade 70A och la in 600 cc. Du hittar hennes mått under hennes profil. Allt beror ju på ditt utgångsläge med bröstbredd osv.

PowerS
Kvinna ·
Jag har 70b och ville lägga in 600-650cc, men det gick inte på en gång. Så jag fick MAX lägga in 550 denna gången. Kirurgen ville bara 450, men jag tjatade... Så om jag vill göra större får jag göra det i två omgångar...minst.

Anonym användare
jag har ca 75 a. ska lägga in 550cc, hade nog gått att få plats mer men ville ej det (Göran tyckte ville ej heller då 550 såg perfekt ut). Dock har jag fått barn så brösten svullnade upp till 75 c då o sen ner till a igen. så nog mycket därför det går att lägga in så pass mycket.
Dom brukar aldrig vilja lägga in så stort implantat om det är första gången du op:ar dig och speciellt inte när man har A-kupa.Blir nog svårt för dig att hitta en villig kirurg till att göra detta tyvärr.Kram