Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Pari

Pari

Kvinna ·

Någon mer med 650cc

Bröstförstoring

Hej alla! Jag har bokat op till den 11.3 på NK och ska ha motiva 650cc corse. Kan tillägga att jag är 161 cm, 58 kg. Nästan helt platt, liten a -kupa. 3D simuleringen är långt ifrån den verkliga sa kirurgen. Så svårt det där att föreställa sig det verklige resultatet. Är det några som har 650cc och nästintill lika mått som mig vore det till stor hjälp att få se bilder alt få ta del av era erfarenhet kring det :)

4

Sortera efter

Syltan

Syltan

Kvinna ·

Det lät stort. Rekommenderade Patrik dig de implantaten? Sökte i galleriet på 650 cc och dina mått +/- 3 cm/kg och fick en träff ('dr dre'), men hon hade B-kupa innan op.
Gilla
Pari

Pari

Kvinna ·

Haha nja.. Det är ju som det säger sitt en bröstförstoring och då ska stt löna sig tänkte jag nu när jag knappt har egen vävnad. Styrketräning i många år har gjort sitt. Så då förklarade jag vad jag ungefär var ute efter så kom vi fram till det. :) Jag önskar fylliga bröst.
Gilla
Syltan

Syltan

Kvinna ·

Jag förstår :) Du är inte orolig för ett "bolligt" utseende då?
Gilla
Pari

Pari

Kvinna ·

Nej, eftersom jag är ganska kurvig och ändå mullig av mig för att vara 58kg :) Brukar träna myclet o har bred bröstkorg om man säger så. Gjorde ristestet hemma o det blev inte alls stort. Även när jag provade med inlägg under konsultationen kändes det litet och jag ville egentligen gå upp lite i storlek:p. Jag vill ju ha fylliga bröst så det lönar sig att genomgå allt lidande haha nu när det är helt platt liksom :)) Håller tummarna att det blir bra! 18 dagar kvar!!! :’)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem