Anonym användare
Nagon mer som opas den 4/10?
Hej pa er! Tankte bara kolla om det ar nagon mer som ska opas den 4 oktober nu om en vecka. Skulle va kul att dela tankar och funderingar infor den stora dagen!:)
Sortera efter

Magicadehex
Kvinna ·
Jag ska opereras den 4 oktober kl 07:45 ska jag vara där. Hur spännande som helst. Jag ska ta in 450 cc och jag kommer att bli jättefin. Det som bekymrar mig nu är att hela min omgivning är förkylda. Får boosta mig med frukt och vitaminer så att jag håller mig frisk. Och sprita händerna på jobbet hahaha. Men ingenting ska kunna hålla mig från denna opertation.
Jag ska opereras av Dr Örjan Gribbe och det är jag väldigt nöjd med då jag fick ett bra förtroende för honom på konsultationen. Min tvillingsyster som fick op tid den 11 oktober flyttade han till den 4 oktober så att vi kunde opereras tillsammans och få dela rum. Det är en gest som vi uppskattade.
Känner mig i alla fall lugn och litar fullt på Proforma som klinik och på Dr Örjan som kirurg.
Gilla

Anonym användare
Ah va bra att det kanns sa bra for dig, och vilken grej att gora det med sin tvilling :) Jag ska ocksa opereras av Orjan och vara dar 07:45. Kanner mig ocksa valdigt valdigt nojd med honom och otroligt lugn over att han kommer gora det bra. Haha ja jag vet det ar mycket som gar nu, proppar i mig vitaminer jag ocksa och sa far vi vila mycket nu innan och hoppas pa det basta!
Gilla

Sussa
Kvinna ·
Ska också opereras på torsdag av Örjan. Ska vara där 12 så ni lär bli klara före mig;) Såå nervös...
Gilla

Lava90
Kvinna ·
Opas imorrn bitti, kl 7 ska jag vara där. Börjar bli grymt nervig nu!!!
Gilla

Sussa
Kvinna ·
Förstår dig. Jag vet hur jag känner nu och det är flera dagar kvar. Onsdag kväll vill jag inte ens tänka på;) men jag har opererats förut och det har aldrig varit något problem så det går nog bra den här gången med:) Lycka till imorn!!
Gilla

Magicadehex
Kvinna ·
nu fick jag ändrad tid till kl 13:00 pga syrran som fick den tiden. Shit men kankse skönt ändå att slippa stressa på morgonen. Ska vara där till 12 då jag kommer direkt från jobbet. Nu vill jag bara få det gjort. Trodde inte att jag skulle vara så nervpirrig inför mina nya bröst men det är jag.
Ska bli kul och se er också!!
Gilla

Anonym användare
Ah da ar det jag som kommer ligga dar och vara dod nar det ar er tur! :) ar sjukt nervos ocksa, vill bara fa det overstokat och spola fram en vecka haha! Lycka till tjejer :) och vi kanske ses under kvallen eller morgonen efter!
Lava90: Hoppas allt har gatt bra!! :)
Gilla

Sussa
Kvinna ·
Fick också ändrad tid. Blev lite småsur för när jag bokade så sa jag att det var viktigt för mig att veta vilken tid de skulle bli pga barnpassning o skjuts osv. så ringer de idag och ändrar. Jag sa att jag måste kolla med alla inblandade om det går bra. Fick till svar att jag var tvungen att ta tiden kl 10 annars skulle jag behöva ändra dag. Så så fick det bli. Iof är 10 bättre nu när det trots allt löste sig:) Ja vi kommer garanterat ses:) ...fast inte i normalskick så att säga;)
Gilla