Ancor91
/ ·
Någon mer som opereras på ProForma den 25/9
Ja som jag skrev ovan någon mer som opererar sig på ProForma den 25/9? Själv blir jag opererad av Calle :) Lääääängar!!!!
Sortera efter

mitzys
/ ·
Heeeej!
Jag ska operera mig den 25e september på Proforma, av Örjan!!
Jag läääängtar med, håller alla tummar och tår för oss att allt går som det ska, är nära nu!
Gilla

Ancor91
/ ·
Åhhhhhh vad kul!!!!!!!! Då ses vi säkert där!!! Det kommer gå super bra vi har valt den bästa kliniken med de bästa läkarna :) vad kul verkligen!!! Trodde verkligen att jag var själv !!!!
Gilla

Amian
Kvinna ·
Jag opar mig 24/9 av Örjan. Så dagen innan
Gilla

Ancor91
/ ·
Åhhhh vad kul Amian!!!! :) jag är så sjukt nervös redan nu vill inte ens tänka mig hur jag kommet vara dagen innan lär skaka som bara den!
Hur förbereder ni er inför opr dagen? Vad ska ni ta mer er inför övernattningen O.s.v
Hur håller ni kontrollen över nervositeten???
Gilla

Amian
Kvinna ·
Är oxå supernervös. Har kanske som tur är fullt upp på jobbet så dagarna flyger förbi.
Har bara tänkt så långt som telefon och surfplatta ;)
Gilla

Ancor91
/ ·
Jag har också en hel del och ta tag u på jobbet men tanken slår till jämt två veckor kvar!!!! :D
Haha typ lyosyl hört att man blir så jäkla torr om läpparna! Ombytes underkläder, deo ? Något mer man borde ta med?
Gilla

Ancor91
/ ·
Mitzys har du fått tiden du ska vara där? :)
Gilla

Amian
Kvinna ·
Imorn är de min tur!!! Helt galet
Gilla

Ancor91
/ ·
Åhhhhh stort lycka till gumman! Kommer gå skit bra! Skriv gärna hur resultatet blev! Håller tummar och tår! Kram
Gilla

Amian
Kvinna ·
Jag är öm och rätt matt. Men SÅ nöjd!!!!! Lycka til idag. Anyar att ni snart är på plats
Gilla

Ancor91
/ ·
Jag har mått hemsk! Snart ska jag få en sömntabletter inte sovit på hela dagen förutom nedsövningen! Ont i hela kroppen inte bara brösten! Röda fläckar runt brösten vilket visade sig vara allergi och jag sin aldrig varit allergisk mot något
Gilla

carrox
Kvinna ·
Allergi mot vad? :O
Gilla

Nellan
Kvinna ·
P
Gilla