malin86
Kvinna ·
Någon RUNT 172cm, 53kg som gjort ca 410cc bröst? nyfilen på bilder!
Hej!
Jag undrar som rubriken lyder om det finns någon som har ungefär samma vikt och längd som mig, 172, 53, som har lagt in runt 400cc. Blev det bra? gärna med bilder!
Har varit på konsultation hos Peter Cosmo och han/ vi kom fram till att 410cc högprofil skulle vara elegant på mig som han kallade det. Jag tycker det låter mycket men det såg väldigt fint ut när jag provade proteserna =)
Tacksam för svar!
Sortera efter

Anonym användare

primadonna6
Kvinna ·
gud jag blir inte klok på detta :-) på vissa ser ju inte 400 alls stort men på andra blir det ju jätte bollar. provar o provar hemma med riset och jag är inne på att ta 425,när jag provar 450 blir det ju värdens bomber. tycker att på bilden att det ser mindre ut att vara än 410.

malin86
Kvinna ·
Hej!
Det jag har i bhn på bilden är 410 och det är just det att jag tycker att alla andra som har 410 ser ut att ha större så det blir ju jättesvårt att veta.. =( Jag vill inte ha jättestora men kan det bli större när gelen väl är inne än som det ser ut när man provar själva protesen? 4 dl ris som han sa att jag skulle prova hemma blev betydligt större än när jag provade proteserna..
det har tydligen stor betydelse hur lång man är =)
vill ha som på bilden, får väl lita på att han vet vad han gör :P
Jag är inte silvermedlem än men så fort jag är det ska jag titta på era bilder, tack för svar =)

matilda89
Kvinna ·
Jag är 170 och väger 53kg, du kan kolla bilder på profilen om du kan? :)

malin86
Kvinna ·
Hej!
Dina bröst kan jag absolut tänka mig, supersnyggt! Jag hade nog inte alls tänkt mig så stora men nu när jag tänkt lite på det så känns det rätt bra.. vad har du för kupa nu efter? =)

malin86
Kvinna ·
Hej matilda89.. jättesnyggt! Jag loggade in på en kompis pof som är silvermedlem så jag kunde se bilderna. Jag hade inte alls tänkt mig så stora men om det är var Peter tror blir bäst så kommer jag nog gilla det =) Jättesnyggt på er alla!! =)

malin86
Kvinna ·
någon mer?

Anonym användare
Jag är 173 och lade in 380 MP Perthese hos Cosmo och är jättenöjd. se min profil. Ska lägga upp lite nya bilder inom kort!

malin86
Kvinna ·
Hej smile2u! Supersuperfina bröst! Skulle bli så glad om jag fick sånna bröst. Jag har sett många mp nu som jag gillar men jag tror cosmo tyckte att jag behöver hp för att fylla ut mitt häng :P Men du har ju två barn, hade du inget häng?
Jag är 172 cm, väger 57 och har lagt in Mentor 425 cc high profile bakom muskeln. Jag är väldigt nöjd med resultatet men ibland känns de lite för små.