Juliamy
Kvinna ·
Någon som är 172cm väger 61kg och har gjort brösten?
Dags att uppfylla en livslång dröm och har äntligen fått undan pengarna som krävs för att jag ska få brösten jag alltid drömt om. Men ju mer det närmar sig OP (27/4) så kommer all ångest, beslutsångest! Jag är så rädd att vakna upp efter op och tänka, : la jag dessa pengarna på något som knappt gjorde skillnad, samtidigt att jag är rädd att brösten är det enda som ska synas.. Jag vill ha bröst, alltså riktigt fylliga bröst men ändå inte vara ett par vandrande bröst. Varit på några konsultationer med helt blandade råd från kirurgerna, både fått höra 250cc och 500cc vilket faktiskt är en väldig skillnad. Så nu undrar jag om det är någon här som har/hade ungefär samma mått som jag; 172cm lång, 61kg och bh stl 70b. Hur mycket har ni lagt? Och hur känns det nu? Behöver någon att vela med!! :)
Sortera efter

Tez
Kvinna ·

Anonym användare

Juliamy
Kvinna ·

Anonym användare

Anonym användare

Anonym användare

9April
Man ·

9April
Man ·

busy_gal
Kvinna ·
Jag hade nog hellre valt för mkt än för lite haha, har opererat mig förut och ångrade då att jag "gick med" på 250 bara.
Jag velar också, men det lutar åt 400-450 :)

Anonym användare

Erriperri
Kvinna ·

Anonym användare

Anonym användare

9April
Man ·

Anonym användare

Angel14
Kvinna ·
Jag opererades för en vecka sedan och jag är 172 lång, väger dock 65kg och jag hade 75A ungefär innan.