Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Juliamy

Juliamy

Kvinna ·

Någon som är 172cm väger 61kg och har gjort brösten?

Bröstförstoring

Dags att uppfylla en livslång dröm och har äntligen fått undan pengarna som krävs för att jag ska få brösten jag alltid drömt om. Men ju mer det närmar sig OP (27/4) så kommer all ångest, beslutsångest! Jag är så rädd att vakna upp efter op och tänka, : la jag dessa pengarna på något som knappt gjorde skillnad, samtidigt att jag är rädd att brösten är det enda som ska synas.. Jag vill ha bröst, alltså riktigt fylliga bröst men ändå inte vara ett par vandrande bröst. Varit på några konsultationer med helt blandade råd från kirurgerna, både fått höra 250cc och 500cc vilket faktiskt är en väldig skillnad. Så nu undrar jag om det är någon här som har/hade ungefär samma mått som jag; 172cm lång, 61kg och bh stl 70b. Hur mycket har ni lagt? Och hur känns det nu? Behöver någon att vela med!! :)

16

Sortera efter

Tez

Tez

Kvinna ·

Jag opererades för en vecka sedan och jag är 172 lång, väger dock 65kg och jag hade 75A ungefär innan.

Jag la in 550cc bakom hp. Jag velade också mycket innan mellan storlekar, va mycket inne på 600cc. Men glad att jag ändrade mig för detta ser ut att bli lagom :)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag har ungefär samma. Lagt in 375 anatomiska. Känns lite stort, men svullnaden kommer lägga sig så är det nog perfekt! Ett par fylliga bröst som man kan framhäva eller dölja!med svart tröja.
Gilla
Juliamy

Juliamy

Kvinna ·

Vilken stl blev det på ett ungefär? :) (alltså bh stl)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag har sport bh i 6 v så vet ej än. Men som sagt lite stort är det allt. Trodde inte det skulle bli så här stort hehe
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

På change mäter jag till 70 G !!!?!?
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Hur mycket ska du lägga in?
Gilla
9April

9April

Man ·

Jag e 173 cm- 63 kg. 650 cc. Kolla gärna mina bilder:-)
Gilla
9April

9April

Man ·

Solstrålen skrev:
Oj 70 G med så små implantat!!? Hur mkt egen bröstvävnad hade du innan? Jag har 65 G med 650 cc. Jag hade 65 b innan op.
Gilla
busy_gal

busy_gal

Kvinna ·

Jag hade nog hellre valt för mkt än för lite haha, har opererat mig förut och ångrade då att jag "gick med" på 250 bara.

Jag velar också, men det lutar åt 400-450 :)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag är 172 cm och väger 64 kg, har lagt in 315 cc anatomiska med rund bas. Har gjort ett ankarlyft så en storlek "försvann" på mina egna bröst iom det. Mäter 72 cm under brösten och 93 cm mitt på, vilket enligt change innebär 65G i bh-storlek.
Gilla
Erriperri

Erriperri

Kvinna ·

Jag velar också.. Trots att jag inte kan det egentligen, jag vill ha stora bröst och kommer lägga in 455uhp (ska försöka se om vi kan få plats med 480uhp) jag är jätte orolig över att inte bli nöjd med storleken och orolig för hur det kommer kännas när man lägger så mycket pengar på en sak utan att bli nöjd.. Kirurgen vill nämligen inte lägga in mer än 455cc.. Sen om det är hans åsikt eller om det helt enkelt inte får plats är väldigt oklart.. :(
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Solstrålen skrev:
9April skrev:
Solstrålen skrev:
Oj 70 G med så små implantat!!? Hur mkt egen bröstvävnad hade du innan? Jag har 65 G med 650 cc. Jag hade 65 b innan op.
Jag hde 80 A innan bröst OP. Inga bröst Dvs. Trodde jag skulle bli en 80 D...
Men 80A motsvarar ju en 70C i kupstorlek :)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

9April skrev:
Solstrålen skrev:
Jag hde 80 A innan bröst OP. Inga bröst Dvs. Trodde jag skulle bli en 80 D... Måste vara för att jag är bredare? Min mina inlägg har put på 5,2.
Gilla
9April

9April

Man ·

Ja precis. Så då hade du ca 300 cc egen vävnad redan innan op. Det förklarar saken. Jag hade knappt 100 cc egen vävnad.
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Mulberry skrev:
Solstrålen skrev:
9April skrev:
Solstrålen skrev:
Jag hde 80 A innan bröst OP. Inga bröst Dvs. Trodde jag skulle bli en 80 D...
Men 80A motsvarar ju en 70C i kupstorlek :)
Ja då kanske jag hade lite vävnad innan då! :)
Gilla
Angel14

Angel14

Kvinna ·

Jag är 169' väger 64, har nu 705 cc, men ska ändra på tisdag, ska lägga in 800 cc allergan ist :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem