Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Myboob

Myboob

Kvinna ·

Någon som är runt 162 cm och väger 50kg?

Bröstförstoring

Skulle vilja veta hur mycke ni lagt in :) om ni är nöjda mm. Jag har tänkt lägga in 500cc

6

Sortera efter

Lovely Lily

Lovely Lily

Kvinna ·

JAg e 160 och väger 48-50. Ska lyfta och lägga i 250cc delvis bakom. SKa bli en fyllig b eller liten c. Men jag är ute efter en fast och liten Byst. Vilken storlek hade du tänkt dig? Jag tror 500 blir super om du vill ha en stor Byst. Vad säger kirurgen? LYcka till
Gilla
Mrs V

Mrs V

Kvinna ·

Jag är runt det.. jag la in 400 och dem blev stora men inte så stora och uppenbara att det absolut måste vara fejk. Jag fick ofta frågor om det va sjukt snygga naturliga eller om jag opererat mig.

Så är man ute efter det så tror jag 500 blir bra på dig.. storleksmässigt.. (sen om de får naturlig look eller inte avgör mycket ditt utgångsläge med.. sett tjejer med "små" bröst som formmässigt har man sett hon har implantat under huden lixom :P)

Gilla
Myboob

Myboob

Kvinna ·

Tack för era svar :) Jo jag vill ha ganska stora och när jag sa det till kirurgen gav han mig en 450 och en 500( vilket jag inte visste) Både jag, min make och min kompis som var med gillade 500 bäst :)
Gilla
Lovely Lily

Lovely Lily

Kvinna ·

Kör! Det är ju du som ska bära dom och du som ska vara nöjd =)

Gilla
goorgeous

goorgeous

Kvinna ·

jag är 163 och väger 50 kg , jag la in 400 cc hp, och jag känner att jag kunde ha tagit liite mer.. alså dom är ju verkligen stora men det ser fortfarande proportionerligt ut, men jag är nöjd ! :)

Gilla
Sjörövare

Sjörövare

Kvinna ·

Är 162 o väger 49kg. 
Har 445cc och är galet nöjd! De ser stora ut till min kropp i bikini, men i kläder ser det mer "normalt" ut.
Allt beror på vad för resultat du är ute efter ;)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem