Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

21 okt, 2011

Någon som är runt 164 hur mycket cc har ni lagt in??

Bröstförstoring

Hej jag ska göra en bröstförstoring 1 nov , men är lite osäker på storleken , bestämde 500cc higprofile på konsultationen men börjar fundera på om det kanche blir för stort, vill ju inte ha några jätte tuttar ! då jag inte e så jätte lång.

38

Sortera efter

Greta

Kvinna ·

21 okt, 2011

375cc hp går att dölja men även att framhäva.hahhaa glömde skriva att jag är 1,63cm och väger 53kg:)

Gilla

Angelica77

Kvinna ·

21 okt, 2011

Är 162 cm och väger 50 kg. Lagt in 500cc hp. Smal o liten över rumpa o benen. Något bredare axlar!

Gilla

ollie

Kvinna ·

21 okt, 2011

164cm 55kg smal överkropp 96cm runt höfter valde 355cc, ser jätte stort ut enligt sambo, enligt mig inte särskilt.  hade lätt kunnat ta 500cc. inte tillräckligt litet att jag ska vara missnöjd men ska jag göra om det ska jag ta 500cc nästa gång jag opererar mig. så fort jag får en ekonomi som tillåter det vill säga.

Gilla

Anonym användare

21 okt, 2011

163 cm/ 59-60kg o har lagt in 550 cc :)

kolla gärna mina bilder. det e stort men inte meeega stort :)

Gilla

Pixel

Kvinna ·

22 okt, 2011

Jag la precis upp en bild i min profil på hur de ser ut i urringat utan bh (svart tunika) och med mjukbh (rosa linne) ifall du är nyfiken på hur 450cc ser ut i kläder. 

Gilla

lalle

Kvinna ·

22 okt, 2011

390cc hiprofile :)

Gilla

Anonym användare

22 okt, 2011

pixel, jätte fina bilder. men du har framför bröstm,uskeln va??? jag ska ha bakom vet inte om lite försvinner då?? vilken profil har du???

Gilla

Pixel

Kvinna ·

22 okt, 2011

skrellet skrev:

pixel, jätte fina bilder. men du har framför bröstm,uskeln va??? jag ska ha bakom vet inte om lite försvinner då?? vilken profil har du???

Tack! =) Jepp jag har framför muskeln. Nu vet ju inte jag av egen erfarenhet hur det är att ha bakom men alla säger ju att va 50cc försvinner när man lägger bakom muskeln, så hade jag lagt bakom så hade jag ju definitivt på en gång lagt i 50cc mer än vad jag tänkt från början för att kompensera för det. Jag har högprofil! 5,1cm i projektion.

Gilla

Marina

Kvinna ·

23 okt, 2011

Jag är 164 cm och väger väl nu 61 kg, vill helst väga 57, men mina 495 cc anatomiska ihop med egen vävnad på 200-250 cc ser ut som en (möjligen stor) d-kupa till vardags. Jag är ganska bred jämsöver, hyfsat tränad och hela 83-84 cm runt bröstkorgen. Så har du nåt mer att jämföra med. :)

Gilla

Anonym användare

23 okt, 2011

Tack ! jag är ochså ganska bred över bröstkorgen. de första min kirurg tog fram var 400cc och de syntes knapt eller jag såg fortfarande oproprtionelig ut tyckte jkag . så han tog fram 500cc. jag fick inte pröva 450 så ska dit och göra det i morgon. vet inte hur stor skillnaden är på 50 hit eller dit. men vill alla fall prova och se. tar även med en blus och ser om den går att knäppa över brösten! :)

Gilla

jessjessica

Kvinna ·

24 okt, 2011

Hej, jag är vääääldigt nervös över min operation som blir den 8e nov.. Jag har valt 400 cc, hp under muskeln. Är rädd att det blir för stort. Har en liten A-kupa. Jag har höfter och rumpa. Vissa före efter bilder som jag kollat på ser ju bra ut, att det inte ser för stort ut men vissa ser det ju ut som bomber.. Men visst blir det inte lika stort bakom muskeln? Vad tror ni? Behöver någon som lugnar ner mig haha :)
Gilla

Anonym användare

24 okt, 2011

jag börjar bli nojjig om man har valt för lite :S haha...

Gilla

jessjessica

Kvinna ·

24 okt, 2011

Jag springer omkring med rispåsarna i sportbhn och försöker lugna ner migsjälv haha
Gilla

Mamiilicious

Kvinna ·

24 okt, 2011

Hej, jag är 164 cm och har lagt 735 cc på båda bröstet. Du kan kolla på mina bilder, hur dom blev
Gilla

Anonym användare

24 okt, 2011

hahahah:D

när har du op tid planerat jessjessica:)`?

hur mkt:)??

Gilla

jessjessica

Kvinna ·

24 okt, 2011

Jag kan nog inte kolla bilder, blev just medlem :/ jezziez, jag har op tid den 8e nov på Läkarhuset norr :) Det blir 400cc hög profil under muskeln. Är grymt nervös samtidigt som jag inte fattat att det snart sker :D När har du optid? hur mycket ska du göra?
Gilla

Kissemissen

Kvinna ·

24 okt, 2011

Jag är 165 cm lång och har 300 cc. Tycker det är lagom. Ville ha större för några veckor sen, men nu när jag börjat använda vanlig bh vill jag inte ha större längre. Jag vill kunna gömma dom om jag vill .. :)

Gilla

Anonym användare

24 okt, 2011

Har du redan börjat använda bygelbh?

Ser att vi har opats samma datum o jag är inte rekommenderad till att börja använda vanliga bhar förrän 3 mån har gått.

Känns brösten större i vanlig bh? (ja har inte provat på mig sj än då ja väntar med bh köp).

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem